پرونده تیم فوتبال قندی یزد در نیم فصل بسته شد؛ ۱۶ امتیاز از ۱۳ بازی

یزد- ایرنا- پرونده تیم فوتبال شهید قندی یزد در دور رفت لیگ دسته ۲ قهرمانی باشگاه‌های کشور با کسب ۱۶ امتیاز از ۱۳ مسابقه بسته شد.

به گزارش ایرنا، تیم شهید قندی که تنها نماینده یزد در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور است از ۱۳ مسابقه خود صاحب چهار برد، چهار مساوی و پنج باخت است که کارنامه موفقی در دور رفت لیگ امسال محسوب نمی‌شود.

تا پایان دور رفت لیگ دسته ۲ فوتبال کشور تیم شهرداری نوشهر با کسب ۲۶ امتیاز به تنهایی در صدر جدول گروه ۲ لیگ قرار دارد و خود را برای حضور در لیگ آزادگان آماده می‌کند.

بعد از شهرداری نوشهر، تیم بعثت کرمانشاه با کسب ۲۴ امتیاز دوم است و همچنین تیم شناورسازی قشم با کسب ۲۴ امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر در مکان سوم است.

همچنین در انتهای جدول نیز تیم پتروپالایش شازند اراک با کسب ۱۳ امتیاز در مکان ۱۲ و تیم‌های اترک بجنورد با هفت و شاهین تابان بوشهر نیز با ۲ امتیاز در رده‌های سیزده و پایانی لیگ قرار دارند.

هفته چهاردهم و دور برگشت لیگ دسته ۲ کشور از ۱۷ بهمن ماه امسال آغاز می‌شود و تیم شهید قندی در خانه باید از تیم پتروپالایش شازند پذیرایی کندتیم فوتبال شهید قندی یزد در هفته سیزدهم و پایانی دور رفت لیگ دسته دوم در یک بازی ضعیف در خانه در حضور هواداران خود با کسب نتیجه مساوی یک بر یک مقابل حریف خود، شاهین تابان بوشهر متوقف شد.

هفته چهاردهم و دور برگشت لیگ دسته ۲ کشور از ۱۷ بهمن ماه امسال آغاز می‌شود و تیم شهید قندی در خانه باید از تیم پتروپالایش شازندکه هم‌اکنون موقعیت خوبی در جدول مسابقات ندارد در ورزشگاه شهید نصیری یزد پذیرایی کند.

تیم قندی برای اینکه به لیگ دسته اول و جام آزادگان کشور صعود کند در دور برگشت، مسابقات بسیار مهم و حساسی در خانه و بیرون از خانه مقابل رقبای مدعی خود دارد و جای هیچگونه اشتباهی نیست.

تعطیلات بین فصلی برای آغاز دور برگشت لیگ دسته ۲ ، یک فرصت خوبی است تا کادرفنی تیم قندی با بررسی نقاط ضعف دور رفت با آمادگی و توانایی کامل برای کسب امتیازات لازم و صعود به لیگ دسته اول تلاش کنند.

مدرس فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد: تیم قندی در دور برگشت باید از همه ظرفیت‌های خود برای عقب نماندن از رقبا در گروه ۲ تلاش مضاعف داشته باشد که جای اشتباه نیست.

"جمال دهقان" در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دور رفت تیم قندی به رغم تلاش ، کارنامه موفقی را نداشته و باید با ترمیم مشکلات خود در نیم فصل با روحیه مضاعف وارد دور برگشت لیگ شود.

پرونده تیم فوتبال قندی یزد در نیم فصل بسته شد؛ ۱۶ امتیاز از ۱۳ بازی

وی بیان کرد: یکی از آرزوهای علاقه مندان به ورزش و رشته فوتبال است که تیم قندی امسال وارد لیگ آزادگان شود که تحقق آن موجب ایجاد انگیزه و ارتقای این رشته برای استان دارد.

این کارشناس فوتبال گفت: باید همه در بخش‌های مختلف برای موفقیت تیم قندی که نماینده استان در لیگ است همکاری کنند و با همدلی و تلاش بیشتر زمینه حضور تیم را در لیگ دسته اول فراهم کنند.

تیم شهید قندی در گروه دوم با تیم‌های شاهین تابان بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهدای رزکان البرز، شهرداری بندر ماهشهر، نیروی زمینی تهران، مس نوین کرمان، پیام توس خراسان، نفت و گاز گچساران، شهرداری بم، شهرداری نوشهر، داماش گیلان و آریو اسلامشهر هم‌گروه است.

همچنین در گروه اول تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، ویستاتوربین تهران، فولاد نوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، اسپاد الوند تهران، سپیدرود رشت، اترک بجنورد، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان، پانیک تالش و فولاد هرمزگان حضور دارند.

هم‌اکنون تیم‌ فوتبال چادرملو اردکان در لیگ دسته اول، تیم شهید قندی در لیگ دسته دوم و تیم‌ سنگ آهن بافق در لیگ دسته سه کشور به نمایندگی از این استان حضور دارند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی از استان یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha