جام رسانه‌ امید جهاد تبیین، خدمت و امیدآفرینی را دنبال می‌کند

سمنان - ایرنا - دبیر جام رسانه‌ امید کشور با اشاره به برگزاری این رویداد در استان‌ها، گفت: جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی، سه هدفگذاری اصلی جام رسانه‌ امید در کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی آدینه روز پنجشنبه در آیین افتتاحیه جام رسانه‌ امید در سالن شهید بسطامی سپاه قائم(عج) استان سمنان افزود: تاکنون این رویداد در ۱۵ استان برگزار شده است.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری جام رسانه‌ای امید عملیاتی کردن انتظار رهبر معظم انقلاب از رسانه ها با موضوع امیدآفرینی است که با انعکاس دستاوردهای نظام از طریق رسانه ها این هدف محقق خواهد شد.

وی، جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی را اهداف جام رسانه‌ای امید در کشور دانست و ادامه داد: ۹ قالب برای تولیدات فعالان رسانه‌ای در رویداد جام رسانه‌ امید پیش‌بینی شده است تا تولیدات در قالبهای متنوع ارایه شود.

وی یادآور شد: پیشرفت استانها در حوزه‌های مختلف در قالب این رویداد باید منعکس شود تا امیدآفرینی به عنوان یکی از اهداف متعالی نظام محقق شود.

آدینه با بیان اینکه اطلاع‌رسانی از عملکرد نظام اسلامی و دولت سیزدهم در استانها بر زمین مانده، گفت که به همین منظور بسیج رسانه‌ها در استانها اقدام به برگزاری جام رسانه‌ امید کرد.

وی تاکید کرد: اطلاع‌رسانی از دستاوردهای مساله‌ای مغفول مانده در جامعه رسانه‌ای است و رسالت رسانه‌ها در این زمینه سنگین محسوب می‌شود.

دبیر جام رسانه‌ امید کشور به فعالیت۲۷۰ رسانه ثبتی در استان سمنان طبق اطلاعات سامانه ای‌رسانه اشاره و اضافه کرد: در این استان اگر ۷۰ رسانه در جام رسانه‌ امید پای کار بیایند و تولیدات تخصصی ارایه دهند، اهداف این رویداد محقق می‌شود.

جام رسانه‌ امید جهاد تبیین، خدمت و امیدآفرینی را دنبال می‌کند

رسالت رسانه‌ها در انعکاس دستاوردهای نظام

فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان نیز در این آیین گفت: رسانه‌های داخلی باید فارغ از اختلاف سلیقه و برداشت‌های مختلف، در برابر آرایش رسانه‌ای دشمن پای کار باشند.

سردار منصور شوقانی افزود: هر کجا که پیوست رسانه‌ای و پشتوانه رسانه‌ای در امور وجود داشت، اهداف محقق شد و تولید محتوای رسانه‌ای اگر همصدا و در یک مسیر باشد، هدفگذاری‌ها به سرانجام می‌رسد.

وی با اشاره به مباحثی مانند سرعت انتشار و دامنه تاثیرگذاری رسانه‌ای، افزود: جشنواره‌های رقابتی در حوزه رسانه باعث ارتقای فعالیت‌های آنان می‌شود که یکی از اهداف جام رسانه‌ امید هم همین موضوع است.

وی تاکید کرد که روح انسجام و وحدت در سایه فعالیت رسانه‌ای پویا و در راستای اهداف نظام محقق می‌شود. در کشور اتفاقات و دستاوردهای مثبتی حاصل شده است و رسانه‌ها شاهدان توسعه کشور در برابر اهداف سوء دشمن هستند و در این مساله رسالت سنگینی دارند و باید با جهاد تبیین در برابر اهداف شوم دشمنان نقش‌آفرین باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان،سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان،و جمعی از مدیران و فعالان رسانه‌ای در این آیین حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha