نوجوانان و جوانان اردبیلی برای شرکت در مراسم اعتکاف ثبت‌نام کنند

اردبیل- ایرنا- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به آغاز برنامه‌ریزی مراسم معنوی اعتکاف، از نوجوانان و جوانان خواست در صورت تمایل برای شرکت در این مراسم نسبت به انجام ثبت‌نام اقدام نمایند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، مصطفی آمون روز پنجشنبه در این زمینه اظهار کرد: امسال در کنار مراسم اعتکاف در مسجدهای جامع، اعظم، المهدی (عج) حافظ، سادات، الزهرا (س) شهرک آزادی، حضرت ابوالفضل (عج) شهرک سینا و رحمانیه پیرمادر برگزاری ویژه برنامه برپایی اعتکاف نوجوانانه و جوانانه در مسجدهای قدس، امام علی (ع) و بقیه الله (عج) برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه مراسم اعتکاف روزهای ۱۳ تا ۱۵ ماه رجب (همزمان با پنجم تا هفتم بهمن‌ماه) برگزار خواهد شد، افزود: بر همین اساس علاقه‌مندان برای نام‌نویسی و شرکت در این مراسم معنوی تا شنبه، ۳۰ دی فرصت دارند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: دختران ۹ تا ۲۵ سال می‌توانند برای حضور در مراسم اعتکاف مسجد بقیه الله (عج) با شماره همراه ۰۹۱۴۷۴۱۱۵۰۹ ارتباط بگیرند.

وی اضافه کرد: همچنین نوجوانان پسر برای حضور در مراسم اعتکاف کانون فرهنگی هنری شهدای شهرک کارشناسان در مسجد امام علی (ع) با شماره ۰۹۳۸۴۱۴۱۳۹۸ و جوانان پسر برای شرکت در مراسم کانون فرهنگی هنری مسجد قدس با شماره ۰۹۳۵۴۲۵۴۵۲۶ تماس بگیرند و نام‌نویسی انجام دهند.

به گفته آمون، برای شرکت‌کنندگان در این مراسم پنج کمک هزینه سفر به کربلای معلی با قید قرعه پیش‌بینی شده است.

۶۰۸ کانون فرهنگی هنری مساجد در نقاط مختلف استان اردبیل فعالیت دارند.

استان اردبیل با جمعیت بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر، در شمال‌غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha