۲۸ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۵۳
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85358126
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

کارخانه سیمان گلستان ۱۰۸ میلیارد ریال صرف مدرسه‌سازی کرد
مدرسه ۶ کلاسه درحال ساخت کارخانه سیمان گلستان در شهر صادق آباد

گنبدکاووس - ایرنا - مدیرعامل شرکت سیمان پیوند گلستان از هزینه ۱۰۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی این واحد تولیدی برای مدرسه‌سازی خبر داد و گفت: تعمیر، بهسازی و رنگ آمیزی هشت واحد آموزشی و ساخت یک آموزشگاه ۶ کلاسه، بخشی از فعالیت‌های امسال عام المنفعه این کارخانه است.

حسین چهرگانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: انجام فعالیت‌های عام المنفعه در راستای رسالت فرهنگی و اجتماعی کارخانه سیمان پیوند گلستان وابسته به بنیاد مستضعفان انجام می‌شود.

وی افزود: از مجموع هزینه انجام شده توسط این واحد تولیدی در امر مدرسه سازی، ۱۰۰ میلیارد ریال مختص ساخت مدرسه ۶ کلاسه شهر صادق آباد از توابع شهرستان گالیکش است.

چهرگانی ادامه داد: این پروژه با زیربنای ۵۴۰ مترمربع فضای آموزشی، ۶۰ متر مربع فضای سرایداری و ۴۰ متر مربع سرویس بهداشتی در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع در حال احداث است.

مدیر عامل شرکت سیمان پیوند گلستان همچنین گفت: تمام مراحل ساخت مدرسه ۶ کلاسه شهر صادق آباد که هم اکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، زیر نظر اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و با رعایت تمام استانداردها در حال انجام است.

وی بابیان اینکه تاکنون ۴۰ میلیارد ریال برای ساخت مدرسه صادق آباد هزینه شده است، افزود: این واحد آموزشی ابتدای سال تحصیلی آینده (۱۴۰۴ - ۱۴۰۳) تحویل آموزش و پرورش گالیکش خواهد شد.

به گزارش ایرنا، کارخانه سیمان پیوند گلستان که حدود ۶۹ درصد سهام آن متعلق به بنیاد مستضعفان و ۳۱ درصد آن متعلق به بخش خصوصی است با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون تُن از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است.

مطابق داده‌های مدیران این واحد تولیدی هم اکنون ۵۰۰ نفر به‌صورت مستقیم در آن مشغول به فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha