۲۸ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۵۶
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85358152
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار گناباد: مشارکت حداکثری سرلوحه عوامل اجرایی انتخابات است

گناباد-ایرنا- فرماندار گناباد و رییس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات به عنوان یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب باید سرلوحه اقدامات عوامل اجرایی این بخش قرار گیرد و از همه ظرفیتهای موجود حداکثر بهره را گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا نصیری روز پنج شنبه در همایش توجیهی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای شهرستان گناباد افزود: در کنار استفاده از همه پتانسیلهای موجود برای مشارکت پرشور مردم در انتخابات، سلامت برگزاری انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است و باید مانع از آن شد که حتی یک رای مردم ضایع شود.

وی با اشاره به اهمیت امنیت برگزاری انتخابات اسفندماه سالجاری در شهرستان گناباد تصریح کرد: نمایندگان فرماندار به عنوان چشم بیدار و مغز متفکر شعب اخذ رای باید اشراف کامل به همه مسائل شعبه تحت نظر خود داشته باشند.

فرماندار گناباد گفت: باید با آسیب شناسی مسائل و مشکلات انتخابات دوره های گذشته در این شهرستان، برگزاری انتخاباتی پرشور توام با سلامت و امنیت کامل در اسفندماه را رقم زد.

وی آموزش را از ضرورتهای عوامل اجرایی انتخابات و از جمله نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای دانست و افزود: این افراد باید قانون جدید انتخابات را به دقت مطالعه کنند و آگاهی کامل نسبت به آن داشته باشند.

وی بهره برداری از فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد را از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم برشمرد و گفت: از سال ۱۳۷۲ تا سال ۱۴۰۰ در مجموع چهار طرح در بخشهای مختلف زیرساختی در این فرودگاه اجرا شده بود، در حالیکه از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۳۷ طرح اجرا شده است.

به گفته وی، هم اکنون نیز هفت طرح برای توسعه کمی و کیفی فرودگاه در دست انجام است که یکی از طرحها با مبلغ یک هزار میلیارد ریال به مناقصه گذاشته شده است.

۲ هزار و ۸۰۰ نفر عوامل اجرایی و نظارتی دست اندرکار برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه سالجاری در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان هستند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، یازدهم اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور در ۱۳۱ شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه گناباد و بجستان برگزار می شود.

حوزه انتخابیه گناباد و بجستان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و به ترتیب در فاصله ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنوب و جنوب غربی مشهد قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha