سرمربی هنگ کنگ: بازی مقابل تیم ملی ایران کار ساده‌ای نیست

دوحه- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ کنگ گفت: تیم ملی ایران یکی از بهترین تیم های حاضر در جام ملت های آسیا است و قطعا بازی سختی مقابل این تیم در پیش خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، یورن اندرسن، سرمربی تیم ملی فوتبال هنگ کنگ در نشست خبری پیش از بازی با ایران، در خصوص وضعیت تیمش اظهار داشت: روز گذشته از حضور ۲۶ بازیکنان در تمرین خیلی خوشحال بودم و همگی احساس خیلی خوبی داریم. باید بار دیگر با یکی از بهترین تیم‌های آسیا بازی کنیم که حدود یک ماه قبل در تهران با آن‌ها بازی کردیم. ایران تیم قدرتمندی است و بازیکنان زیادی در لیگ‌های معتبر دارد.

وی با اشاره به احتمال کم کسب نتیجه عنوان کرد: همیشه بازی صفر بر صفر شروع می‌شود و با اینکه بازی خیلی سختی داریم، باز هم برای کسب پیروزی تلاش می‌کنیم. هر دیداری به نوبه خودش سخت است ولی در این تورنمنت لحظه‌ای از تلاش دست نمی‌کشیم.

سرمربی هنگ‌کنگ وضعیت بازی‌های مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا اینطور شرح داد: برای چنین تورنمنت‌هایی باید خیلی سخت خود را آماده کنیم زیرا زمان زیادی برای این کار در اختیار نداریم. بازی مقابل ایران که بهترین بازیکنان را در بهترین تیم‌های اروپایی دارد، کار ساده‌ای نیست.

اندرسن عملکرد فوق العاده خط حمله ایران را تحسین کرد و گفت: خط حمله خیلی قدرتمندی دارند و روز گذشته هم روی این موضوع تمرین کردیم و از قدرت آنها آگاهی داریم. تمام بازیکنان آماده این دیدار هستند و امیدارم نتیجه خوبی بگیریم.

هلیو بازیکن تیم ملی هنگ‌کنگ نیز با تاکید بر قدرت تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: آمده‌ایم تا از بازی‌های لذت ببریم زیرا درحال کسب تجربه خیلی خوبی هستیم. برای بازی فردا خیلی آماده‌ایم و می‌دانیم رقیب خیلی سرسختی مقابل ماست اما برای طرفداران تیم با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha