حضور در انتخابات حق قانونی و شهروندی است

تربت‌حیدریه- ایرنا -مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: مردمی که پای صندوق رای بیایند و از حق قانونی و شهروندی خود دفاع کنند، در واقع به تکلیف خود عمل کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، سردار محمد یوسفعلی‌زاده روز پنجشنبه در آیین پایانی سومین جشنواره استانی «افتخار من» که به میزبانی تربت‌حیدریه برگزار شد، افزود: دشمن با جنگ رسانه‌ای می‌خواهد شرکت در انتخابات را کمرنگ جلوه دهد، حال آنکه شرکت در انتخابات نماد اقتدار جمهوری اسلامی است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی یکی از مصادیق مهم جهاد تبیین را حفظ و نشر خاطرات و بیان دلاور مردی‌های رزمندگان در آن دوران به نسل امروز عنوان کرد.

وی اظهار کرد: چنانچه حقایق دفاع مقدس بیان نشود و روایتگری آن به دشمنان واگذار شود، آن طور که خودشان بخواهند به نسل امروز تبیین می‌کنند.

یوسفعلی زاده با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ هزار رزمنده بسیجی به عنوان داوطلب از استان خراسان بزرگ راهی دفاع مقدس شدند، گفت: شایسته است افتخارات دوران دفاع مقدس به نسل‌ آینده منتقل و تبیین شود.

حضور در عرصه فرهنگ و هنر و شبکه‌های اجتماعی یک تکلیف است

مدیر کل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی در بخشی از سخنانش گفت: جنگ بی‌امانی از سوی رسانه‌های دشمن بر علیه ارزش‌ها شکل گرفته تا جای ارزش و ضد ارزش را تغییر ‌دهند، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی هنری از این دست باعث می‌شود واقعیت‌ها بیان، ارزش‌ها حفظ و حق فراگیر شود.

یوسفعلی زاده با بیان اینکه در این هجمه بی‌امان همه موظفند از ارزش‌های ناب انقلاب و نظام دفاع کنند، گفت: امروز حضور در عرصه فرهنگ و هنر و فضای مجازی یک تکلیف بوده و بر عهده همه اقشار مختلف است.

دبیر سومین جشنواره استانی «افتخار من» نیز در این آیین گفت: جشنواره با هدف ثبت و بیان خاطرات رزمندگان و پیشکسوتان و با محوریت نوادگان، همسران و فرزندان در چهار بخش فیلم کوتاه سه تا پنج دقیقه‌ای، فایل صوتی سه تا پنج دقیقه‌ای، عکس نوشته و خاطره برگزار و در نهایت ۸۱۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

سرهنگ پاسدار جواد شایان افزود: از مجموع آثار جمع‌آوری شده بعد از داوری، در مجموع ۱۲ اثر منتخب (در هر بخش سه نفر) برگزیده شدند.

به گفته وی، مرحله نهایی جشنواره ملی افتخار من در تهران برگزار شده و ۲ منتخب در جشنواره ملی شرکت خواهند کرد.

در جشنواره استانی افتخار من بیشترین آثار به تعداد ۲۲۰ اثر از شهرستان تربت‌حیدریه به دبیرخانه ارسال شده‌ است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha