۲۸ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۵۹
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85358383
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تشکیل ستاد پاسخگویی برخط به درخواست‌های مردمی در سفر رئیس جمهور به دماوند

دماوند - ایرنا - مدیرکل بازرسی استانداری تهران از تشکیل ستاد ویژه پاسخگویی برخط کارشناسان این اداره کل به درخواست های شهروندان همزمان با سفر رئیس جمهور به شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند خبر داد.

به گزارش ایرنا، اسدالله تقی زاده روز پنجشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان های فیروزکوه و دماوند به خبرنگاران گفت: همزمان با سفر رئیس‌جمهور به شهرستانهای فیروز کوه و دماوند پاسخگویی تلفنی در سامانه ارتباطی مردم با دولت (سامد) انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به سفر رئیس‌جمهور به شهرستانهای فیروز کوه و دماوند پاسخگویی آنلاین و مشاوره و ثبت درخواستهای مردمی در سامانه سامد با محوریت نهاد ریاست جمهوری و اداره کل بازرسی و ارتباط مردمی استانداری تهران انجام شد.

این مسئول اظهار داشت: در این برنامه که همزمان با این سفر صورت گرفت به منظور ثبت درخواستهای مردم بارئیس‌جمهور و راهنمایی و مشاوره در ارتباط با موارد اعلامی اقدامات لازم صورت پذیرفته و خط ارتباطی ۱۱۱ فعال و همکاران معاونت ارتباط مردمی بیش از ۳۰۰ مورد پاسخگویی داشتند.

وی یادآور شد: دریافت و پردازش نامه های مردمی در سفر نیز یکی از اقدامات اجرایی بود که با نظارت و هماهنگی مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری صورت می‌پذیرد.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در چارچوب دور سفرها و برای بازدیدهای میدانی از شهرستان های استان تهران، امروز پنجشنبه ۲۸ دی ماه به شهرستان های فیروز کوه و دماوند سفر کرد تا نشان دهد دولت بر عهد خود با مردم برای حضور در میدان و عمل به وعده‌هایش پایبند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha