۲۸ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۲۲
کد خبرنگار: 2297
کد خبر: 85358398
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«لطفی، تقاطع مشاهیر» به ایستگاه چهارم رسید

تهران- ایرنا- مدیر گالری گویه گفت: چهارمین دوره نمایشگاه گروهی نقاشی «لطفی، تقاطع مشاهیر» روز جمعه ۲۹ دی ماه جاری در گالری گویه افتتاح می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمدعلی دهقان درباره این نمایشگاه گروهی توضیح داد: این نمایشگاه شامل ۲۱ اثر است که در آن آثار نقاشی از رضا بانگیز، شیرین پیله‌وری، اسماعیل شیشه‌گران، بهزاد شیشه‌گران، محمد فاسونکی، محمدعلی شیوایی (کاکو)، شهرام کریمی، علی گلستانه، نعمت لاله‌ای، احمد نصراللهی، حسین مجنی و حمید هادی‌نژاد به نمایش گذاشته می‌شود.

وی افزود: طرح های لطفی تقاطع مشاهیر از سال ۱۳۹۹ آغاز شده و نام این نمایشگاه‌های استعاره‌ای از جانمایی خانه هنر گویه در تهران است. این طرح ها یکی از فعالیت‌های ثابت و سالیانه این گالری است و در این سال‌ها با لطف اساتید و مشاهیر هنر تجسمی ایران به خانه هنر گویه، این پروژه رونق بسیاری داشته است.

مدیر گالری گویه ادامه داد:‌ در این نمایشگاه گروهی که حالا به چهارمین دوره خود رسیده است، آثاری از هنرمندان به‌نام ایرانی به نمایش گذاشته می‌شود که بخش عمده آن از گنجینه گالری گویه و بخشی دیگر با همکاری دیگر مجموعه‌داران تامین می‌شود.

دهقان یادآور شد: در دوره‌های قبلی این نمایشگاه‌ها نیز آثاری از بهمن محصص، آیدین آغداشلو، سید محمد احصایی، علی‌اکبر صادقی، سهراب سپهری، هانیبال الخاص، نصرالله افجه‌ای، پرویز کلانتری، اردشیر محصص، جلال شباهنگی، پروانه اعتمادی، محمد فاسونکی، محمدعلی بنی اسدی، ابراهیم حقیقی، ناصر اویسی، بهمن بروجنی، محمود زنگنه و دیگر اساتید هنرهای تجسمی ایران به نمایش گذاشته شده بود.

« لطفی، تقاطع مشاهیر ۴» روز جمعه ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۲ در گالری گویه، واقع در میدان هفت‌تیر، خیابان لطفی، نرسیده به مشاهیر، شماره سی‌ونه افتتاح می‌شود و تا ۹ بهمن بر پا خواهد بود. علاقمندان می‌توانند روزانه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه بازدید کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha