۲۸ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۰۰
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85358495
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزار و ۸۲ خودرو در کردستان توقیف شد

۲۸ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۰۰
کد خبر: 85358495
هزار و ۸۲ خودرو در کردستان توقیف شد

سنندج - ایرنا - رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کردستان از توقیف هزار و ۸۲ دستگاه خودرو در قالب اجرای طرح ضربتی برخورد با خودروهای شوتی، هنجار شکن، تغییر وضعیت، دارای دستور توقیف، فاقد بیمه نامه و نقص فنی در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا همتی زاده روز پنجشنبه اظهار کرد: این تعداد خودرو از اول آذر تا ۲۸ دی امسال در مناطق مختلف استان توقیف شده است.

وی هدف از اجرای این طرح را کاهش سوانح ترافیکی بیان کرد و افزود: رانندگان خودروهای شوتی و پلاک مخدوش علاوه بر اینکه در ایجاد احساس ناامنی رانندگی، مشکلاتی را برای شهروندان به همراه دارند در حوزه ترافیکی نیز برای شهروندان ایجاد مشکل می‌کنند و با اقدامات مجرمانه‌ جان خود و دیگران را به خطر می‌اندازند.

رئیس پلیس راهور استان کردستان ادامه داد: شاهد هستیم در بیشتر تصادفات این قبیل خودروها به دیگران آسیب رسانده و این موضوع مطالبه جامعه است که باید بتوانیم شرایط ایمن و آرامی را برای همه کسانی که در خیابان ها و معابر تردد می‌کنند، ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: برابر ضوابط و مقررات و به منظور نظم بخشی به وضعیت ترافیک استان و جلوگیری از هرگونه هنجار شکنی و بی نظمی ترافیکی، طرح برخورد با خودروهای تغییر وضعیت، نقص فنی و شوتی را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده‌ایم.

همتی زاده گفت: پلیس راهور با خودروهایی که در ارکان اصلی خودرو تغییراتی به وجود آورده و قانون را نادیده گرفته و حادثه ساز هستند برخورد قاطع و جدی دارد و به هیچ عنوان از کوچکترین تخلفی گذشت نخواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha