۲۸ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۱۸
کد خبر: 85358559
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیش‌بینی نقشه دشمن برعهده نخبگان و روحانیون است

یزد- ایرنا- امام جمعه موقت اهواز گفت: پیش‌بینی و خواندن نقشه شوم دشمنان یک ضرورت برای روحانیون و نخبگان کشور است تا بتوانند به موقع مردم را از خطرات آگاه کنند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی روز پنجشنبه در نشستی با روحانیون و ائمه جماعات شهرستان یزد افزود: روحانیون وظیفه سنگینی را در قبال انقلاب و جامعه اسلامی بر دوش دارند زیرا دشمن با جدیت کامل درصدد ناامید کردن همگان از انقلاب و نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه در این راه باید از لوازم جهاد تبیین به موقع و صحیح استفاده شود ادامه داد: روحانیون باید همیشه در مسیر تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی به موضوع جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری عنایت خاص داشته باشند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: اشراف اطلاعاتی و معلوماتی، درک عمیق از مقتضیات زمان و مکان در جنگ ترکیبی، نگاه حقیقی نسبت به وقایع سیاسی، امنیتی و اقتصادی، پیش بینی نقشه دشمن، دیده بانی دقیق، مواظبت کامل و فریب نخوردن در عملیات‌های سریع مثل آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر از جمله لوازم جهاد تبیین در شرایط کنونی است.

وی یادآور شد: شهادت طلبه جوان آرمان علی وردی در اغتشاشات سال قبل نشان از رویش نسل جدید انقلاب است و باید گفت که مسیر انقلاب اسلامی در اکثر موارد درست و صحیح بوده است.

پیش‌بینی نقشه دشمن برعهده نخبگان و روحانیون است

حاجتی با بیان اینکه خواندن نقشه دشمن یک ضرورت است گفت: توجه همه جانبه به دشمن اصلی برای شناخت و پیش بینی نقشه‌ها نیاز فعلی نخبگان جامعه به خصوص روحانیون است و باید همه مردم و مسئولان بصیرت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ولایت فقیه ضامن امنیت و اقتدار ایران اسلامی است افزود: مردم ولایتمدار ایران با پیروی از نایب بر حق امام زمان (عج) از گردنه‌های سخت تاریخی عبور کردند و در انتخابات امسال هم با حضور حماسی خود بار دیگر با آرمان‌های امام و رهبری بیعت کرده و مشت محکمی بر دهان استکبار خواهند زد.

حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد نیز در این نشست بر ضرورت جهاد تبیین و پیگیری وظایف در راستای اهداف نظام و انقلاب اسلامی با همکاری مردم و همراهی مسئولان در سطح استان تاکید کرد.

استان یزد بیش از ۲ هزار روحانی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha