چهار هزار و ۵۰۰ نفر در شهرستان بروجن جویای کار هستند

شهرکرد - ایرنا - فرماندار بروجن چهارمحال و بختیاری گفت: اکنون چهار هزار و ۵۰۰ نفر در این شهرستان جویای کار و متقاضی اشتغال هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فتاح کرمی شامگاه پنجشنبه در نخستین رویداد مردمی اشتغال شهرستان بروجن افزود: ۴۲ درصد صنعت چهارمحال و بختیاری در این شهرستان استقرار دارد.

وی گفت: همکاری بین‌بخشی در اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه‌ها، مراکز کاریابی، آموزش و پرورش و آموزش فنی و حرفه‌ای با هدف تسریع در روند به‌کارگیری جوانان جویای کار ضروری است.

فرماندار بروجن تصریح کرد: به‌کارگیری جوانان شهرستان بروجن در واحدهای تولیدی به رونق اقتصادی منطقه کمک قابل‌توجهی می‌کند.

سامانه جست و جوی شغل در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: سامانه جست و جوی شغل در شهرستان‌های استان راه‌اندازی شده است.

محسن مولوی تاکید کرد: در یک‌ ماه اخیر ۵۵۰ دانش‌آموخته دانشگاهی و دارای مهارت‌های تخصصی برای اشتغال در سامانه جست و جوی شغل شهرستان بروجن نام‌نویسی کردند که از این تعداد ۴۱ نفر مشغول به کار شدند.

وی گفت: اکنون ۲۱۱ کارفرما در واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان بروجن درخواست نیروی کار دارند و نخستین رویداد مردمی اشتغال شهرستان به‌طور مستقیم و بدون واسطه نسبت به معرفی جویندگان کار به کارفرمایان و صاحبان صنایع اقدام می‌کند.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha