۲۹ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۲۴
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85358691
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تبدیل بوشهر به کارگاه سازندگی با رویکرد جهادی دولت سیزدهم

بوشهر- ایرنا - استاندار بوشهر گفت: رویکرد جهادی و انقلابی دولت سیزدهم برای شتاب در اجرای طرح‌های توسعه ای و زیرساختی باعث شده تا این استان به کارگاه آبادانی و سازندگی تبدیل شود.

به گزارش ایرنا، احمد محمدی زاده روز جمعه در نشست شورای اداری شهرستان دشتی اظهار کرد: شمار زیادی از طرح های مهم عمرانی در این استان که چند سال تعطیل بودند با رویکرد انقلابی و جهادی دولت فعال شده است.

وی افزود: در راستای سیاست خدمت بی منت دولت به مردم و منویات رهبر معظم انقلاب در این مدت کارهای خوبی در استان بوشهر انجام شده است.

استاندار بوشهر یادآور شد: شتاب در اجرای طرح های عمرانی این استان حاصل وحدت، هم افزایی و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها است.

محمدی زاده تصریح کرد: سد "دشت پلنگ " مهمترین طرح در دست اجرای شهرستان دشتی است که با تامین اعتبار فاینانس ۳۲۵ میلیون یوان چین سال آینده آبگیری خواهد شد.

وی با اشاره به ظرفیت کشاورزی شهرستان دشتی ادامه داد: همچنین بازرگانی در "لاور ساحلی" این شهرستان نیز شکل گرفته که باید بیشتر توسعه یابد.

محمدی زاده گفت: ساخت و راه اندازی بازارچه مرزی در شهرستان دشتی منجر به رونق اقتصادی و جذب گردشگر خواهد شد.

استاندار بوشهر همچنین در دیدار مستقیم و بی واسطه با ۱۵ نفر از شهروندان دشتی تصریح کرد: عزم دولت سیزدهم برای خدمت رسانی به مردم جزم است و در دو سال اخیر شاهد تلاش شبانه روزی دولت مردان هستیم.

وی با تاکید بر افزایش حجم و کیفیت خدمات رسانی به مردم افزود: سفرهای شهرستانی و دیدارهای مردمی در راستای شناسایی مشکلات و رفع دغدغه های مردم است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha