امام جمعه ساوه: عملیات موشکی سپاه آغازی بر انتقام از تروریست‌ها است

ساوه - ایرنا - خطیب جمعه ساوه با اشاره به عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران علیه مقرهای تروریستی داعش و موساد در سوریه و اربیل گفت: این اقدامات آغازی برای انتقام از تروریست‌ها است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام «جعفر رحیمی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساوه اظهار کرد: در واقع سپاه پاسدارن به نمایندگی از مردم ایران با این اقدام خود ضمن شروع انتقام‌گیری از قاتلان زنان و کودکان بی‌گناه حملات تروریستی، اهداف مهم دیگری را از جمله حمله همزمان به مقرهای تروریستی داعش و موساد و استفاده از موشک‌های دقیق با برد یک‌هزار و ۲۰۰ کیلومتر را نیز محقق کرد.

وی یادآور شد: این عملیات افزون بر تنبیه و انتقام سخت از تروریست‌های میدانی در عین حال یک پیام هشدارآمیز بسیار محکم به رژیم صهیونیستی داشت که در صورت تداوم اقدامات تروریستی علیه مردم و منافع ایران، گرفتار انتقام دستان بلند ایران خواهد شد.

امام جمعه ساوه یادآور شد: این عملیات ثابت کرد که هیچ جای امنی در منطقه برای تروریست‌ها وجود ندارد و آنها در صورت انجام هر اقدام کور تروریستی باید منتظر موشک‌های دقیق ایرانی باشند که آنها را به دام انداخته و به سزای اعمالشان خواهد رساند.

وی با اشاره به اینکه در بحبوحه حوادث جاری در منطقه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه فلسطین تا بمباران یمن توسط آمریکا و انگلیس، این عملیات در راستای بازدارندگی از هرگونه فکر مخرب برای صدمه زدن به منافع ایران نیز تعریف می‌شود، گفت: این حملات موشکی در عین حال هشداری سخت بود به کسانی که در منطقه خود را در راستای منافع رژیم صهیونیستی و جاسوسی برای آن رژیم و اقدام علیه ایران قرار داده‌اند، مزدوری برای اسرائیل علیه ایران به قیمت جانتان تمام خواهد شد، این امر شاید دیر و زود داشته باشد اما هرگز سوخت و سوز ندارد.

خطیب جمعه ساوه گفت: سرنوشت مزدور نامدار صهیونیسم "پیشرو دیزایی"، شاهد مثال این واقعیت است.

مسئله آب بزرگترین جهاد مسوولان است

خطیب جمعه ساوه به وضعیت اسفناک آب و لزوم صرفه جویی در مصرف آب، گاز و برق اشاره کرده و افزود: فردا جنگ آب است و امروز باید در مصرف آب تدبیر شود و لازم است هرکسی هر مقدار که می‌تواند ولو در مصرف یک لیوان آب، صرفه جویی کند.

وی یادآور شد: امروز بزرگترین جهاد مسئولین حل مسئله آب است و باید کشاورزی عاقلانه و عالمانه داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha