امام جمعه جیرفت: مردم برای حضور در انتخابات آگاه شوند

جیرفت‌- ایرنا- امام جمعه جیرفت خطاب به نمازگزاران، اهالی رسانه و نخبگان گفت: با آگاه کردن مردم برای حضور در حماسه  ۱۱ اسفند، نقش آفرین باشیم و دین خود را به شهدا ادا کنیم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت افزود: با حضور خود و با اطلاع رسانی و تبیین حقایق، مردم را برای حضور بیشتر در انتخابات ترغیب کنیم.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جایگاه حضور و نقش مردم در جمهوری اسلامی
ادامه داد: مردم رکن اصلی جامعه اسلامی هستند و جایگاه مردم در حکومت اسلامی در ۲ محور حق و تکلیف قابل بررسی است.
حجت الاسلام تارم ادامه داد: انتخاب نظام اسلامی و مسئولان‌، مشورت مسئولان‌ نظام اسلامی با مردم، نظارت مردم بر زمامداران، مشارکت در قانونگذاری و حق آزادی برای مردم در چهارچوب قانون اساسی برخی از امور اصلی اثرگذاری مردم است.
امام جمعه جیرفت اضافه کرد: امام مردم را به میدان آوردند و با همین مردم انقلاب را به پیروزی رساندند و نهادهای مردمی برای خدمتگزاری ایجاد کردند.

وی ادامه داد: سپاه به مطالبه رهبری برای پاسخ سخت عمل کرد و با اقتدار و با موشک های ساخت جوانان غیور کشور با دقت و توکل بر خداوند تبارک و تعالی از یک هزار و ۲۰۰ کیلومتری مقر داعشی ها و همچنین در کردستان عراق را به صورت دقیق مورد هدف قرار داد.
امام جمعه جیرفت تاکید کرد: همزمانی زدن پایگاه موساد و داعشی ها نشان می‌دهد مسئولان‌ می‌دانند پشت دست داعش موساد بوده است.
وی اظهار کرد: این آغاز انتقام است و همچنان نظام جمهوری اسلامی در هر زمان و مکان مصلحت بداند تروریست ها را مورد ضربه شدید و ویران کننده قرار می دهد.
حجت الاسلام تارم گفت: ایران اسلامی، قوی و مقتدر برای امنیت خود و جان مردم نسبت به هیچکس مماشات نمی کند و امنیت مردم و نظام خط قرمز است.
امام جمعه جیرفت اضافه کرد: طوفان الاقصی یک شکست اطلاعاتی و نظامی غیرقابل ترمیم و غیر قابل جبران در تاریخ این رژیم نامشروع ثبت شد.
وی افزود: طوفان الاقصی و ادامه مقاومت تا ۱۰۰ روز نشان می دهد این رژیم در وضعیت استیصال به سر می برد و شکستی مفتضاحانه داشته‌اند که با کشتار مردم و کودکان چیزی بیشتر از آبروریزی عاید آنها نشده است.
حجت الاسلام تارم تاکید کرد: هرچه بگذرد مقاومت قویتر، صبورتر و اسرائیل دچار شکست‌های بیشتر و بی آبرویی بیشتر، جهانیان هم بیشتر آگاه می‌شوند و به حمایت از فلسطین می‌پردازند.
وی یادآور شد: مقاومت مردم غزه موجب شده توجه به دین اسلام در دنیا شده و گرایش به آن هم افزایش پیدا کرده و این دستاورد بسیار مهمی برای غزه است.
امام جمعه جیرفت همچنین بیان کرد: توقع مردم از مسئولان شرکت گاز تسریع در گازرسانی به همه مناطق شهر است که از این نعمت خدادادی بهره‌مند شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha