واکنش فدراسیون فوتبال عمان به مذاکره پرسپولیس با برانکو: ایوانکوویچ با ما قرارداد دارد

تهران - ایرنا - نائب رئیس فدراسیون فوتبال عمان در واکنش به مذاکره مدیرعامل پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ، گفت: او با ما قرارداد دارد و تا بعد از رقابت‌ها با تیم فوتبال عمان خواهد بود.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از رسانه‌های عمان، حسن بن حمد المسروری نائب رئیس فدراسیون فوتبال عمان درباره گفت‌وگوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران با برانکو ایوانکوویچ برای هدایت این تیم ایرانی اظهار داشت: ایوانکوویچ همواره پیشنهادهایی داشته است اما درباره مذاکره باشگاه پرسپولیس با این مربی در دوحه خبری ندارم.

وی افزود: برانکو با ما قرارداد دارد و تا بعد از رقابت‌ها با تیم خواهد بود اما ماندن او و تمدید قراردادش بستگی به نتایج تیم عمان در جام ملت‌های آسیا دارد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال عمان با بیان اینکه دنیای مربیگری حرفه‌ای است، اضافه کرد: اینکه مربیان همواره پیشنهادهایی داشته باشند، طبیعی است و برانکو هم پیش از این هم بعضی از پیشنهادهای خود را اعلام کرده است.

یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق پرسپولیس تهران ۱۸ دی از سمت خود به عنوان سرمربی باشگاه پرسپولیس کناره‌گیری کرد و سرانجام این باشگاه بعد از کش و قوس‌های فراوان با جدایی سرمربی با سابقه خود موافقت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha