۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۲۰
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85359344
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دروازه‌بان هندبال بانوان سپاهان: هیچ تیمی را نمی‌توان دست کم گرفت

اصفهان - ایرنا - دروازه‌بان تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: لیگ امسال سطح خیلی خوبی دارد و ستاره‌ها در تیم‌ها پخش شده‌اند، در نتیجه هیچ حریفی را نمی‌توان دست کم گرفت.

الناز یارمحمدی توسکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم‌های امسال لیگ بخوبی بازیکن جذب کرده اند و رقابت با هر یک از آن ها سخت و جذاب است و نمی‌توان نتیجه هر مسابقه را به راحتی پیش بینی کرد.

وی درباره وضعیت سپاهان تصریح کرد: تیم شرایط خیلی خوبی دارد، در نیم‌ فصل نخست فراز و نشیب داشتیم اما در نیم‌ فصل دوم با شروع خوب، به جمع مدعیان رسیدیم. همه تیم همدل شده‌اند تا به خواسته‌ای که داریم برسیم و در پایان مسابقات دست پر باشیم.

این بازیکن با اشاره به شرایط مناسب روحی، جسمی ‌و فنی خود در سپاهان ادامه داد: اولین سالی است که بیرون از خانه بازی می‌کنم و خدا را شکر آغاز این موضوع با سپاهان بود، این تیم اصفهانی از همه لحاظ باشگاهی کامل است و در زمینه‌های مختلف به ویژه بانوان موفق عمل می‌کند.

یارمحمدی توسکی درباره بازی برگزار شده این هفته مقابل تیم شهید چمران لارستان گفت: برای کسب نتیجه مناسب وارد زمین شدیم و این تیم را دست کم نگرفتیم و در نهایت توانستیم با تلاش بازیکنان و کادر فنی با پیروزی از زمین خارج شویم.

وی در خصوص عدم حضور در جام جهانی با تیم ملی نیز گفت: سن من از بازیکنان تیم ملی پایین‌تر بود و کوچک‌ترین عضو تیم ملی بودم، همچنین دروازه‌بان‌های خوبی داریم و قسمت نبود که در جام جهانی به تیم ملی کمک کنم اما امیدوارم در آینده در تیم ملی حضور داشته باشم.

به گزارش ایرنا، تیم هندبال بانوان سپاهان در دیدار هفته نهم لیگ برتر مقابل تیم شهید چمران لارستان پیروز شد، این ششمین پیروزی شاگردان فاطمه محمدخانی در لیگ برتر هندبال بود. سپاهان با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha