استاندار مرکزی: نامزدهای انتخاباتی از تخریب یکدیگر پرهیز کنند

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: نامزدهای انتخاباتی با رعایت اخلاق و تقوا از تخریب یکدیگر پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگاز ایرنا، «فرزاد مخلص‌الائمه» روز شنبه در شورای اطلاع رسانی استان مرکزی، افزود: هر چه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک می‌شویم، برخی نامزدهای انتخاباتی به تدریج اقدام به تخریب یکدیگر می‌کنند و ممکن است دامنه این تخریب‌ها دستاوردهای قوای سه‌گانه را هم دربر بگیرد، در صورتی که اجرای فعالیت‌های تبلیغاتی باید همراه با تقوا و رعایت اخلاق باشد و کسانی که بلندگوی رسانه در اختیار دارند باید با ایجاد فضای مثبت، اجازه ندهند فرد یا نهادی تخریب شود.

مشارکت در انتخابات بالاتر از برآورد پیش‌بینی شده است

استاندار مرکزی بیان کرد: تایید صلاحیت داوطلبانی که در بررسی اولیه تایید نشده بودند و حضور گرایش‌های مختلف در انتخابات، نشان از مشارکت حداکثری در این فرآیند ملی می‌دهد.

وی بیان کرد: طبق تحلیل‌ها و برداشت‌های انجام شده، مشارکت در انتخابات پیش‌رو، بالاتر از برآورد پیش بینی شده، خواهد بود.

استاندار مرکزی با بیان اینکه باید از رویدادهای مهم دهه مبارک فجر و انتخابات در جهت انسجام اجتماعی و اقتدار سیاسی بهره‌برداری شود، بیان کرد: تشریح و تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقدامات دولت سیزدهم در ایام‌الله دهه مبارک فجر می‌تواند زمینه‌ساز انتخابات پرشور باشد.

مخلص الائمه در خصوص فضاسازی شهری با موضوع انتخابات اظهار کرد: بنرهای یکپارچه و متحدالشکل برای انتخابات طراحی و برای اطلاع‌رسانی از زمان انتخابات در سطح استان نصب می‌شود.

استاندار مرکزی گفت: برگزاری ۲ نمایشگاه با موضوع دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و توفیقات دولت سیزدهم در استان برنامه‌ریزی شده است و تمامی نهادهای اجرایی باید مشارکت گسترده در این ۲ رویداد داشته باشند.

مخلص‌الائمه، به نقش روابط عمومی‌ها در بازتاب عملکرد و اطلاع‌رسانی اشاره کرد و افزود: روابط عمومی‌ها، نقش تعیین کننده‌ای در تشریح عملکرد دستگاه‌ها دارند که باید پذیرفت برخی از دستگاه‌ها روابط عمومی چندان قدرتمندی ندارند و نیاز است مدیران در این خصوص دقت لازم را داشته باشند.

استاندار مرکزی به حضور مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌های تلویزیونی شبکه آفتاب با هدف معرفی دستاوردها تاکید کرد و گفت: دیدار چهره به چهره با مردم اثربخشی بالایی به دنبال دارد.

مخلص الائمه به طرح آبرسانی تفرش و بازدید از آن به عنوان یکی از طرح‌های راهیان پیشرفت اشاره کرد و ادامه: عملیات اجرایی این طرح به زودی پایان و با حضور یکی از مقامات ملی افتتاح می‌شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، شاهد رشد، توسعه، آبادانی و عمران در تمام حوزه ها هستیم و این مهم به واسطه بهره گیری از ظرفیت جوانان تحقق یافته است.

حسین محمودی‌فر خاطر نشان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است که در عملکرد خود بازنگری جدی داشته باشیم و در راستای حل مشکلات از هیچ گونه تلاشی دریغ نکنیم.

وی اظهار کرد: دشمن با بغض و کینه ای که نسبت به جمهوری اسلامی دارد همواره به دنبال ترویج ناامیدی و نارضایتی در جامعه به ویژه جوانان است که می طلبد به جهت مقابله با توطئه های دشمن گام‌های مؤثرتری در راستای افزایش نشاط جامعه برداریم.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تاکید کرد: می طلبد اختلاف سلیقه ها را در بین احزاب کنار بگذاریم و در جهت رشد و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداریم.

استان مرکزی با ۶ حوزه انتخابیه اصلی، هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha