زیرساخت‌های نواحی صنعتی رضی و مشگین‌شهر تقویت می‌شود

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از اختصاص  ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین و تقویت زیرساخت‌های نواحی صنعتی رضی و مشگین‌شهر خبر داد.

هاشم علایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این میزان اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌ها به‌ویژه اجرای شبکه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین‌شهر هزینه می‌شود ، افزود: با تکمیل و تامین زیرساخت‌های این نواحی در تلاش هستیم سرمایه‌گذاری‌های جدیدی را در این ۲ ناحیه صنعتی توسعه دهیم.

وی اظهار کرد: تامین زیرساخت‌ها و ایجاد تاسیسات و امکانات مورد نیاز بسترساز جذب و جلب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است و بر همین اساس برای حمایت از حضور سرمایه‌گذاران در عرصه تولید، بسته‌های تشویقی برای رونق تولید و اشتغال استان در نظر گرفته شده است.

علایی ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان یک سازمان توسعه‌ای نقش اساسی در هدایت و جذب سرمایه‌گذاری‌ها در استان دارد و باید تلاش شود با کمک مسئولان و دستگاه‌های خدمات‌رسان کمبودها و کاستی‌های موجود در مسیر توسعه شهرک‌های صنعتی مرتفع شود.

وی همچنین به افزایش توزیع شبکه برق در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اشاره کرد و گفت: ۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی استان دارای شبکه توزیع نیروی برق هستند که با توجه به گسترش روزافزون واحدهای تولیدی، تلاش می‌شود با همکاری شرکت برق ، ظرفیت برق در شهرک‌های صنعتی توسعه و افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: در کنار تامین برق موردنیاز واحدهای تولیدی، شبکه‌‎های روشنایی نیز در شهرک‌های صنعتی اجرا می‌شود تا ضمن ایجاد جلوه بصری مناسب نسبت به افزایش امنیت در شهرک‌های صنعتی نیز اقدام شود.

وی اظهارامیدواری کرد با هماهنگی مسئولان استانی مشکلات، تنگناها و کمبودهای بخش صنعت استان به‌ویژه شهرک‌های صنعتی مرتفع شود.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha