شرکت پرشور در انتخابات توسعه کردستان را به دنبال دارد

سنندج- ایرنا- مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان گفت: شرکت پرشور در انتخابات، موجب تشکیل مجلسی قوی و توسعه هر چه بیشتر کشور و استان خواهد شد.

به گزارش ایرنا، هادی روشن روز شنبه در جمع مردم روستای دوویسه از توابع شهرستان سنندج اظهار کرد: انتخابات راه حل توسعه و رفع مشکلات مردم است و هرچقدر پرشور و قوی برگزار شود، مجلس و نمایندگان خبره و صاحب نظر خواهیم داشت.

وی افزود: مردم کردستان از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون با هوشیاری، شجاعت و شهامت توانسته اند در مقابل دسیسه ها و اهداف دشمن ایستادگی کنند و با حضور خود در عرصه های ملی افتخار آفرین باشند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی کردستان یادآور شد: حضور و مشارکت مردم در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی می تواند همبستگی و اتحاد میان اقشار مختلف جامعه به وجود بیاورد.

روشن ابراز امیدواری کرد انتخابات پیش رو طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، در چهار مولفه رقابت ،سلامت، مشارکت و امنیت با شکوه و با اقتدار همچون سالیان گذشته برگزار شود.

وی ادامه داد: در راستای کمیته رصد نارضایتی های عمومی ، مشکلات و نیازمندی های روستای دوویسه را مورد بررسی قرار دادیم و به صورت جدی به آن ورود خواهیم کرد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی کردستان یادآور شد: در جلسه ای که با بخشدار داشتیم تمام موضوعات را بررسی کردیم و تلاش خواهیم کرد با در نظر گفتن وضعیت آب و هوا در اسرع وقت مشکلات را برطرف کنیم.

روشن با بیان اینکه مشکل آنتن دهی همراه اول در هماهنگی با مسئولان مربوطه در ۱۰ روز آینده به امید خدا برطرف خواهد شد، افزود: نصب چمن مصنوعی، آسفالت ورودی روستا، تامین آب شرب و کشاورزی در دستور کار قرار گرفته است که سعی خواهیم کرد در اولین فرصت و با پیگیری های بخشدار محترم به سرانجام برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha