ادامه تلفات‌گیری مقاومت فلسطین از اشغالگران در غزه/ ۴ نظامی صهیونیست کشته و زخمی شدند

تهران-ایرنا- مقاومت فلسطین در ادامه عملیات‌های خود علیه اشغالگران در نوار غزه از هدف قرار دادن محل تجمع نظامیان صهیونیست و کشته و زخمی کردن تعدادی از آنها خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از خبرگزاری سما، «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان آن در یک عملیات تکتیرانداز یک نظامی صهیونیست را در شهر غزه هدف قرار دادند.

گردان‌های «شهید عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که چند محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در شمال و جنوب شهر «خانیونس» را با خمپاره و راکت بمباران کرده است.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی نیز به کشته شدن یک نظامی و زخمی شدن سه نظامی دیگر خود در نوار غزه اعتراف کرد.

به گزارش ایرنا، حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صد و یکمین روز خود شده که از طرفی شمار شهدای شهروندان فلسطینی به بیش از ۲۴ هزار نفر رسیده و از طرف دیگر رژیم صهیونیستی برای اولین بار در طول عمر ۷۵ ساله تاسیس جعلی خود ضربات سهمگینی از چهار گروه مقاومت اسلامی به طور همزمان دریافت کرده و در عین حال به هیچ یک از اهداف ادعایی خود دست نیافته است.

با گذشت ۱۰۶ روز از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، حجم خودسانسوری نیز در ارتش رژیم صهیونیستی بسیار بالاتر رفته و خانوداه‌های نظامیان صهیونیست نیز از سرنوشت فرزندان اعزامی خود به نوار غزه اطلاع کمی دارند.

در این زمینه گاهی اتفاق افتاده است که یک خبرنگار و یا یک نظامی صهیونیست آماری ارایه می دهد و ولوله‌ای در سرزمین‌های اشغالی ایجاد می‌کند. نظیر آماری که چندی پیش یک افسر صهیونیست درباره کشته‌های این رژیم در نوار غزه افشا کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha