۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۱۶
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85359989
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: اصلاح ۶ نقطه حادثه‌خیز شهر گرمسار در دستور کار قرار گرفت

سمنان - ایرنا - فرماندار گرمسار با تاکید بر ضرورت کاهش بار ترافیکی در مرکز این شهر، گفت: ۶ نقطه حادثه‌خیز درون‌شهری گرمسار شناسایی شد و اصلاح آن در دستور کار قرار گرفت. 

رضا خانی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه ۶ نقطه حادثه‌خیز درون‌شهری گرمسار شناسایی شد، افزود: بر اساس گزارش ها و آمار تصادفات پلیس راهور و نیروی انتظامی شهرستان گرمسار میدان استاندارد، خیابان شهید علیزاده، میدان امام خمینی(ره) تقاطع دانشگاه آزاد گرمسار، خیابان سیادت و خیابان شهید دهقانی، از جمله نقاط حادثه‌خیز و پرترافیک شهرستان محسوب می شود که اصلاح این نقاط در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار: اصلاح ۶ نقطه حادثه‌خیز شهر گرمسار در دستور کار قرار گرفت

وی با اشاره به اینکه اقدامات اولیه برای اجرای طرح ترافیکی یکطرفه شدن خیابان شهید علیزاده انجام شد، افزود: اصلاح هندسی و ایمن‌سازی تقاطع میدان استاندارد به قید فوریت در دستور کار قرار گرفت و طرح های ترافیکی و عمرانی در شورای ترافیک شهرستان مطرح شد و پس از تأیید نهایی کارشناسان توسط شهرداری به مرحله اجرا می رسد.

اجرای طرح پارکبان برای کاهش ترافیک در گرمسار

فرماندار گرمسار بیان کرد: برای کنترل بار ترافیکی در خیابان امام خمینی(ره) حد فاصل میدان شهدا و میدان امام خمینی(ره) در کوتاه‌مدت اجرای طرح پارکبان و نظارت بیشتر پلیس راهور گرمسار جهت کنترل ترافیک این خیابان انجام شد.

وی با بیان اینکه در بلندمدت تغییر مسیر یکطرفه خیابان امام خمینی(ره) از غرب به شرق از میدان شهدا تا میدان امام خمینی(ره) و امتداد آن به سمت خیابان طالقانی برای تسهیل دسترسی مردم و توزیع صحیح ترافیک در مرکز شهر پیشنهاد شد، ابراز کرد: این طرح باید از طریق شرکت های مشاور ترافیکی مورد بررسی قرار گیرد تا در آینده بتوان تصمیمات کارشناسی به طور صحیح و دقیق گرفته شود.

احداث کلینیک تخصصی شماره ۲

خانی با اشاره به ارائه‌شدن طرح احداث پارکینگ عمومی در زمین ساختمان سابق بیمارستان امام خمینی(ره) گرمسار گفت: با توجه به رایزنی ها و پیگیری های انجام شده از طریق دانشگاه علوم پزشکی سمنان، طرح احداث کلینیک تخصصی شماره ۲ در محل ساختمان قدیم بیمارستان امام خمینی(ره) برنامه ریزی شده است و به زودی عملیات احداث آن اجرایی می شود و به همین دلیل امکان احداث پارکینگ عمومی شهری در این مکان میسر نیست.

فرماندار گرمسار افزود: باید برای کاهش بار ترافیک مرکز این شهر برنامه ریزی و اقدامات لازم جهت استفاده بهینه و فعال تر شدن پارکینگ طبقاتی شهید غلامی توسط شهرداری و عوامل مربوطه انجام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha