۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۰۴
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85360034
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کسری حقوق در کردستان تامین شد

۳۰ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۰۴
کد خبر: 85360034
کسری حقوق در کردستان تامین شد

سنندج-ایرنا- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت: اعتبارت هزینه ای بخش حقوق در سال جاری تامین شده و در این رابطه کسری نخواهیم داشت.

به گزارش ایرنا، اکبر محمدی بعدازظهر شنبه در دهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سنندج اظهار کرد: شاخص های اقتصادی که بتازگی اعلام شده بیانگر این است که ریل اقتصادی کشور در مسیر صحیحی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه متوسط نرخ بیکاری کشور در پاییز امسال به ۷.۶ درصد رسید، افزود: این میزان در کردستان ۹.۸ درصد بود که نسبت به پاییز سال گذشته به طور قابل ملاحظه کاهش پیدا کرده است و بیشترین میزان کاهش نرخ بیکاری در کشور مربوط به استان ماست.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با بیان اینکه سال ۱۴۰۱ در بخش اعتبارات هزینه ای با کسری حقوق مواجه شدیم، افزود: با مکاتبات و پیگیری ها و مدیریتی که امسال انجام داده ایم کسری حقوق را تامین کرده ایم.

محمدی با اشاره به اینکه از لحاظ اعتبارات امسال را به طور مطلوب مدیریت کردیم، گفت: در بخش دریافت یک درصد از فروش معادن و اخذ مالیات عملکردی از واحدهای بزرگ هم اقدامات مثمر ثمری انجام شده و سه واحد بزرگ استان تعامل خوبی در این راستا با ما داشته اند.

وی از عدم پاسخ گویی دستگاه های اجرایی به مکاتبات گلایه کرد و گفت: تمام فعالیت های ما در راستای مدیریت مباحث مختلف استان است لذا انتظار می رود همه دستگاه در اسرع وقت مکاتبات را پاسخ دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان ادامه داد: شورای برنامه ریزی استان حق بهره برداری از املاک مازاد دستگاه ها را دارد، لذا در این راستا مصوبه ای مبنی بر اختصاص ساختمان غله به مجتمع توانمندسازی اقشار آسیب پذیر با رای اعضای این شورا به تصویب می رسانیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha