فعالان فضای مجازی بازوان رسانه‌ها هستند

شهرکرد – ایرنا - دبیر شورای فضای مجازی چهارمحال و بختیاری گفت: فعالان فضای مجازی بازوان رسانه‌ به شمار می‌روند که می‌توانند در بزنگاه‌ها کار خود را به درستی و هوشمندانه انجام دهند.

به گزارش ایرنا، مهدی طهماسبی شامگاه شنبه در نشست نشست هم‌اندیشی فرماندار شهرستان شهرکرد با فعالان فضای مجازی افزود: فعالان فضای مجازی می‌توانند کنشگری و مطالبه‌گری را به بهترین شکل انجام دهند و این می‌تواند به امر انتخابات کمک کند و مشارکت هرچه بیشتر را به دنبال داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه جامعه‌ای که در آن پرسش‌گری نباشد آن جامعه مرده است، اضافه کرد: با این وجود در این چارچوب یک حریم قانونی، انسانی، اخلاقی و شرعی تعریف شده که ملزم به رعایت کردن آن حریم هستیم.

وی تاکید کرد: در فضای انتخابات کسانی که خود را در معرض انتخاب قرار داده‌اند باید از آن‌ها مطالبه کرد اما نباید این افراد تخریب شوند.

فعالان فضای مجازی بازوان رسانه‌ها هستند

دبیر شورای فضای مجازی چهارمحال و بختیاری گفت: هر کدام از فعالان فضای مجازی با پاک کردن یک نکته سوال برانگیز از ذهن مخاطب به طور قطع می‌توانند به حضور مردم در عرصه انتخابات کمک کنند.

طهماسبی تاکید کرد: باور ما این است که گردانندگان فضای مجازی چهارمحال و بختیاری دعوت کنندگان مردم خواهند بود.

فعالان فضای مجازی بازوان رسانه‌ها هستند

برگزاری نشست با فعالان مجازی در ۱۲ شهرستان

مسوول روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: براساس دستور مدیریت ارشد استان نشست فرمانداران با فعالان فضای مجازی در ۱۲ شهرستان این استان برگزار می‌شود.

سید حسین میرفروغی افزود: ایجاد همگرایی مهمترین هدف برگزاری نشست فرمانداران با فعالان فضای مجازی در آستانه انتخابات است.

وی بیان کرد: تلاش می‌شود با برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با ایجاد نگاه تعاملی دوسویه نگاه‌های تهدید گونه فضای مجازی در جریان انتخابات به فرصت تبدیل شود.

مسوول روابط عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مهمترین راهبرد دولت در استان پرهیز از هرگونه حرف و فعل تنش‌زا و آرام بخشی در فضای سیاسی و رسانه‌ای است.

وی افزود: با وجود برخی اختلاف نظر و عقیده‌ها اما همه دلسوزان این نظام بر اصل مشارکت در انتخابات هم عقیده هستند و هیچ تناقضی در این خصوص وجود ندارد.

میرفروغی ادامه داد: با نقدهای هوشمندانه فعالان فضای مجازی؛ چهارمحال و بختیاری یکی از آرام‌ترین استان‌های کشور در اتفاق‌های سال گذشته بود.

به گزارش ایرنا، نخستین نشست هم اندیشی با فعالان فضای مجازی در شهرستان شهرکرد برگزار شد.

چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha