امیدآفرینی لازمه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

خواف- ایرنا- فرماندار خواف گفت: امیدآفرینی از طریق جهاد تبیین و انعکاس خدمات دولتمردان و نظام جمهوری اسلامی ضرورتی است که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را در پی دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی عباس‌پور روز یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش خواف افزود: یکی از مولفه های مهم جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه، استفاده از ظرفیت های آموزش و پرورش و دانش آموزان است.

وی ادامه داد: با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در این زمینه طرح "۱۴ صفر ۲" در آستانه انتخابات در سطح مدارس شهرستان خواف اجرا می شود که در قالب آن دانش آموزان می‌توانند با معرفی و ارائه طرح ها و الگوهای خود در راستای جهاد تبیین طبق سخن مقام معظم رهبری گامی در راه آشنایی با پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب بردارند.

مدیر آموزش پرورش خواف هم گفت: در راستای طرح ۱۴ صفر ۲، به عنوان بزرگترین طرح دانش آموزی در راستای جهاد تبیین و امیدآفرینی در آستانه انتخابات، مباحث در ۶۰۰ کلاس درس متوسطه اول و دوم توسط مدیران مدارس تبیین و سپس از ظرفیت دانش آموزان در این بخش بهره گرفته می شود.

روح الله غلام پور سدهی گفت: طرح فوق با همکاری بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، بسیج دانش آموزی و هلال احمر برگزار می شود.

وی اظهار کرد: برنامه های آموزش و پرورش خواف در بخش های مختلف و حدود ۳۰۰ برنامه آموزش خانواده در سال جاری با پیوست انتخاباتی و تبیین مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برگزار می شود.

سه هزار و ۳۰۰ معلم کار آموزش۴۳ هزار نفر دانش آموز شهرستان خواف در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه را بر عهده دارند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، یازدهم اسفندماه در ۱۴۴ شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار برگزار می شود.

حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و به ترتیب در فاصله ۲۶۷ و ۲۶۰ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارند.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha