۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85360402
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اطلس سرمایه گذاری بندر بوشهر تدوین شود

۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۲۳
کد خبر: 85360402
اطلس سرمایه گذاری بندر بوشهر تدوین شود

بوشهر-ایرنا- عضو شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار تدوین اطلس سرمایه گذاری بندر بوشهر شد.

عبدالخالق برزگرزاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بندر بوشهر با برخورداری از ظرفیت دریا، بافت تاریخی و گردشگری خرید تبدیل به یکی از مقصدهای اصلی گردشگری در کشور تبدیل شده است.

وی بیان کرد: با توجه به کمبود زیرساخت‌های گردشگری باید استفاده از ظرفیت‌های سرمایه گذاران بخش خصوصی در اولویت قرار گرفته و شهر از روزمرگی و سردرگمی در بخش زیرساخت‌های گردشگری خارج شود.

عضو شورای شهر بوشهر تصریح کرد: اعتبارات شهرداری جوابگوی توسعه شهر نیست و باید از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه گذاری بیش از پیش استفاده شود.

برزگرزاده ادامه داد: در ادوار قبل مطالعات اولیه طرح اطلس سرمایه گذاری شهر بوشهر انجام شد اما این طرح نیمه تمام باقی ماند که ضرورت دارد تدوین آن در دستور کار قرار گیرد تا ریل گذاری مسیر توسعه شهر بوشهر مشخص شود.

وی تاکید کرد: در اطلس سرمایه گذاری شهر بوشهر باید بروزترین اطلاعات از ظرفیت‌ها، محدودیت‌ها و پهنه های مستعد سرمایه گذاری مشخص شود زیرا سرمایه گذار به دنبال ارزش افزوده آورده مالی خود است.

برزگرزاده یادآور شد: به همین دلیل تدوین دقیق طرح‌ها و همچنین استخراج برآورد صحیح از میزان منابع مورد نیاز سرمایه گذاری نقش موثری در ایجاد جذابیت برای ورود سرمایه گذاران دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha