شهادت مستشاران سپاه پاسداران را تسلیت می گوییم/ محور مقاومت انتقام خواهد گرفت

تهران – ایرنا – جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای شهادت پنچ نفر از مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت ایران، سپاه پاسداران و خانواده های این شهدا تسلیت گفت.

جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه با صدور بیانیه ای که یک نسخه آن در اختیار خبرگزاری ایرنا قرار گرفت، شهادت پنج نفر از مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دمشق پایتخت سوریه را به حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت مؤمن و فداکار ایران، خانواده شهدا، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار سرتیپ «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت گفت.

این جنبش افزود: جنگ امروز بین همه جبهه های محور مقاومتِ برخوردار از حمایت میلیونی در کشورهای مختلف جهان و محور شرارت و استکبار جهانی است که در پشت نقاب آزادی و دموکراسی و احترام به حقوق بشر مخفی شده است. عملیات طوفان الاقصی انجام شد تا از شعارها و ادعاهای دروغین آمریکا و غرب صهیونیستی - آمریکایی پرده بردارد. بسیار روشن است که کاخ سفید و دولت آمریکا توسط صهیونیست ها و لابی صهیونیستی اداره می شود و یک غده سرطانی در دل این سرزمین های اسلامی ایجاد کرده است تا پایگاه نظامی و امنیتی خط مقدم برای حفظ منافع خود در منطقه داشته باشند.

جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه ادامه داد: بی شک خون فرماندهان شهید پایمال نخواهد شد و انتقام تنها با حذف رژیم صهیونیستی و بیرون آوردن این غده سرطانی از پیکر امت اسلامی محقق خواهد شد.

این جنبش تاکید کرد: در شرایطی که ما شهادت فرماندهان را در راه آزادی قدس تسلیت می گوییم، به تمام گروه های مقاومت از نوار غزه و کرانه باختری، جنوب لبنان، سوریه، عراق، یمن که طرح ها و توطئه تسلط بر جهان اسلام را در قالب خاورمیانه جدید، معامله قرن و اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی نقش بر آب کردند، درود می فرستیم. ما به تمام رزمندگان در این میدان ها به ویژه در جبهه مقاومت در دریاهای سرخ و عمان و تنگه باب المندب که اشغالگران آمریکایی و انگلیسی را شکست دادند و ضربه ای کاری به اقتصاد رژیم صهیونیستی وارد کردند، درود می فرستیم.

جنبش یاران جوانان انقلاب ۱۴ فوریه در پایان خاطر نشان کرد: انتقام خون فرماندهان شهید در لبنان، عراق، سوریه و خون شهدای کرمان و دیگر جبهه ها را سریع و روشن از رژیم صهیونیستی، شیطان بزرگ آمریکا و انگلیس خواهیم گرفت.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از ظهر دیروز شنبه اعلام کرد: بار دیگر رژیم ددمنش و جنایتکار صهیونیستی اقدام به تجاوز به شهر دمشق پایتخت کشور سوریه کرد و طی حمله هوایی جنگنده‌های رژیم متجاوز و غاصب تعدادی از نیروهای سوری و پنج نفر از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha