فرماندار: شهرستان دلفان پاسگاه پلیس راه ندارد

خرم آباد - ایرنا - فرماندار دلفان گفت: یک هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی و روستایی در این شهرستان وجود دارد که با توجه به وسعت منطقه، ایجاد پاسگاه پلیس راه یک مطالبه اساسی است.

اصغر قهرمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محور شریانی کریدور شمال غرب به جنوب کشور در دلفان قرار دارد و حجم سنگینی از تردد خودروها روزانه در مسیرهای ارتباطی این شهرستان جاری می باشد اما از داشتن پاسگاه پلیس راه محروم است.

وی اظهار داشت: دلفان دارای گردنه های برفگیر گاماسیاب، کشور و گاوکش در محورهای ارتباطی نورآباد به نهاوند، کرمانشاه و خرم آباد است و در زمستان به سبب بارش برف و لغزنده بودن جاده ها مشکلاتی برای تردد خودروها به وجود می آورد بنابراین حضور دائمی پلیس راه در این مسیرها موجب افزایش رعایت اصول رانندگی و ایمنی جاده ها می گردد.

وی ادامه داد: ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی و هزار کیلومتر راه روستایی در دلفان وجود دارد که وجود پلیس راه برای امنیت و تسهیل در عبور و مرور ضروری است همچنین حضور به موقع کارشناسان در سوانح رانندگی، راه اندازی پاسگاه پلیس راه در این شهرستان را به ضرورتی اجتناب ناپذیر تبدیل کرده است.

وی آمادگی مدیریت اجرایی این شهرستان برای تامین زمین مورد نیاز احداث پاسگاه پلیس راه در سه راهی زالی مسیر نورآباد به خرم آباد و نهاوند را اعلام و تاکید کرد: بخشدار میربگ موظف شده است پیگیری های لازم را جهت تهیه زمین در این منطقه انجام دهد.

شهرستان دلفان با ۱۷۰ هزار نفر جمعیت در شمال غربی لرستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha