گروه های مقاومت فلسطین، جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق را محکوم کردند

تهران- ایرنا- گروه های مقاومت فلسطین مقیم دمشق، جنایت رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت مستشاران جمهوری اسلامی شد را محکوم کردند.

به گزارش امروز (یکشنبه) ایرنا، نمایندگان گروه های مقاومت فلسطین مقیم دمشق در نشست خود در پایتخت سوریه بر ایستادگی در کنار جمهوری اسلامی ایران تاکید و اعلام کردند که نبرد ملت و مقاومت فلسطین و محور مقاومت (علیه رژیم صهیونیستی)، نبرد همه امت اسلامی است.

آن ها افزودند: فرزندان امت اسلامی که امروز سیلی های پیاپی به رژیم صهیونیستی می زنند و در میدان های عزت و شرف حضور دارند تاکید می کنند که این رژیم روزهای پایانی عمر خود را سپری می کند و چنین ماجراجویی هایی از آن عجیب نیست.

گروه های مقاومت فلسطین بر موضع ثابت و اصولی خود که از سوی همه اجزای محور مقاومت پشتیبانی و حمایت می شود، در مقابله با اشغالگران تاکید و اعلام کردند که این نبرد تا تحقق پیروزی نهایی و شکست و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی ادامه می یابد.

نمایندگان گروه های مقاومت فلسطین مقیم سوریه، شهادت مستشاران جمهوری اسلامی ایران در دمشق را به سپاه پاسداران و ملت ایران تسلیت گفتند.

دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین در نشست نمایندگان گروه های مقاومت فلسطین در سوریه گفت: جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در دمشق که موجب شهادت شماری از مستشاران سپاه شد، واکنش دشمن نسبت به شکست سنگین در نوار غزه و همه میدان ها از محور مقاومت است.

"خالد عبدالمجید" افزود: این جنایت نشانه ای دیگری از دستپاچگی و سردرگمی رژیم صهیونیستی و سران جنایتکار آن است.

رژیم صهیونیستی روز گذشته در اقدامی تروریستی و تجاوزکارانه با حمله هوایی به یکی از خانه های سپاه در دمشق موجب شهادت پنج نفر از مستشاران سپاه که به درخواست دولت سوریه در این کشور حضور داشتند، شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha