رئیس ستاد انتخابات بوشهر: اطلس امنیتی انتخابات در بوشهر تدوین شود

بوشهر _ ایرنا_ رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: شوراهای تامین شهرستان‌ها و استان مکلف شده‌اند ضمن احصا تهدیدات و آسیب‌های احتمالی، اطلس امنیتی را تدوین و براساس آن اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش ایرنا، اکبر پورات روز یکشنبه در نشست با اعضای هیات نظارت استان بوشهر اظهار کرد: ستاد انتخابات استان با ستاد انتخابات کشور در انتشار اطلاعیه‌ها و ابلاغ دستورات به رده‌ها و دستگاه‌های مرتبط با انتخابات و برنامه‌ریزی برای اجرای مطلوب فرایندهای انتخابات هماهنگی کامل وجود دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه راهبردهای چهارگانه رهبر معظم انقلاب اقدامات لازم در استان انجام گرفته افزود: دیدارهای مستمر با اقشار و گروه‌های مختلف اعم از دانشجویان، خانواده ایثارگران، جوانان، بانوان، سمن‌ها، هیات‌های مذهبی، جریانات سیاسی، هنرمندان، اصناف و فعالین اقتصادی استان در جهت تبیین دستاوردهای نظام، دولت و ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات در حال انجام است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: جهت دهی کلی ما به سمت هم‌افزایی و تعامل بین حوزه اجرایی و نظارت است که تاکنون در راستای تعامل گام‌های خوبی برداشته شده که در مراحل گذشته فرایندها، این مسئله خودش را به خوبی نشان داده است.

پورات عنوان کرد: آموزش‌های مشترک بین هیات نظارت و اجرایی می‌تواند بستر هماهنگی‌های بیشتر را فراهم سازد.

وی گفت: دغدغه اصلی ما برگزاری انتخاباتی سالم است و در بحث پیشگیری، برخورد با تخلفات و جرایم انتخاباتی و هم‌افزایی می‌تواند بسیار راه‌گشا باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha