۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85360593
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دبیر هیات کشتی همدان: "منم"‌ها آفت کشتی است/ احیای لیگ پایه‌ها

همدان- ایرنا- دبیر هیات کشتی همدان گفت: "منم"‌ها آفت کشتی این استان در سال‌های گذشته بوده که باعث شده این ورزش به حاشیه کشیده شود اما رویکرد جدید به سمت و سوی اتحاد و همدلی برای بازگشت به صف اول کشور است.

علیرضا کرمی روز یکشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: نباید حس خودبرتر بینی در کشتی باشد، همه باید در کنار هم تلاش کنند تا این ورزش بر زمین خورده استان همدان باردیگر در صف اول کشور قرار بگیرد.

وی بیان کرد: روزگاری میثم مصطفی جوکار، سعید ابراهیمی و صادق گودرزی در ترکیب هشت نفره تیم ملی بیشترین سهمیه را برای استان همدان داشتند، چرا باید اکنون این وضعیت را نداشته باشیم در حالیکه از ظرفیت فنی بسیار خوبی برخوردار هستیم.

کرمی افزود: عدم وحدت و همدلی مجموعه کشتی همدان طی سال‌های گذشته باعث شد از کورس مدعیانی همچون مازندران عقب بمانیم، در حالیکه ما استان المپیک خیز در کشتی هستیم و نباید به این وضعیت دچار شویم.

وی با تاکید بر اینکه "ولی بهاریان" سرپرست هیات کشتی همدان در تلاش برای ایجاد وحدت و همدلی در تمامی بخش‌ها است، گفت: ما از مربیان، کشتی گیران و داوران مطرح برخورداریم، پیشکسوتان بنامی داریم و همه ابزارهای فنی را در اختیارمان هست اما "منم"‌ها موجب عقب افتادگی از کورس مدعیان شده است.

کرمی با تاکید بر اینکه از مربیان سازنده کشتی حمایت همه جانبه خواهیم داشت، گفت: تقویت کشتی شهرستان‌ها، حل سوءتفاهم‌ها بین برخی صاحبنظران و بزرگان کشتی از مسیر گفت و گو و تشکیل نشست‌های صمیمی، رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های به حق قهرمانان، مربیان و داوران و بهره مندی از تجربه پیشکسوتان را مدنظر داریم.

دبیر هیات کشتی همدان ادامه داد: سرکشی از شهرستان‌ها را آغاز کرده‌ایم و ملایر که مهد کشتی گیران بنام المپیکی بود را نخستین سفر خود قرار دادیم، به زودی راهی نهاوند خواهیم شد تا از نزدیک مشکلات این شهرستان که میعادگاه کشتی گیران مطرح جهانی و آسیایی است، را مورد بررسی قرار بدهیم.

وی با تاکید بر تقویت کشتی فرنگی در استان همدان گفت: این رشته ورزشی سال‌ها به حال خود رها شده بود و عزمی برای تقویت و شکوفایی نداشت، بهترین‌های این ورزش را دورهم جمع کرده‌ایم و هدف ما احیای این رشته در کنار کشتی آزاد است.

کرمی کسب عنوان سومی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور را دستاورد خوبی برای استان همدان دانست و گفت: باید این روند روبه رشد ادامه یابد و قطع به یقین فقط با همدلی، پشتکار و ایجاد بسترهای مورد نیاز کشتی گیران و مربیان به دست می‌آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha