۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۴۹
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85360703
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کمیته های مقاومت فلسطین: طرح جدید آمریکا، شکل دیگر معامله قرن است

تهران- ایرنا- کمیته های مقاومت فلسطین اعلام کرد که پیشنهاد و طرح جدید آمریکا برای تشکیل کشور فلسطینی بدون سلاح و اختیار، روی دیگر سکه معامله قرن است.

به گزارش امروز (یکشنبه) ایرنا، کمیته های مقاومت فلسطین در بیانیه اضافه کرد: ادامه عادی سازی روابط (کشورهای عربی) با رژیم صهیونیستی و یا هر اقدام جدیدی در این راستا به معنای جایزه دادن به این رژیم به خاطر کشتار و قتل عام ملت فلسطین با تصمیم، مشارکت و سلاح آمریکایی است.

در این بیانیه آمده است: همراهی با نقشه های آمریکا و رژیم صهیونیستی، ادامه دل بستن به توهم و سراب آمریکایی – صهیونیستی است و ضروری است که تجاوز و کشتار ملت فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری با پوشش و پشتیبانی نامحدود آمریکا پایان یابد.

"از همه آزادگان امت اسلامی و سراسر جهان می خواهیم که به پشتیبانی و حمایت از ملت فلسطین که با قتل عام و پاکسازی نژادی روبرو است، ادامه دهند. "

"به همه مقاومان و مبارزان در همه میدان ها از جمله عراق، لبنان و یمن که ضربات مهلکی را به دشمن صیونیستی – آمریکایی وارد می کنند، درود می فرستیم و از همه آزادگان امت اسلامی می خواهیم که به این میدان عزت و شرف بپیوندند. "

تارنمای شبکه خبری سی ان ان امروز به نقل از یک منبع آگاه خبر داد که مقام های دولت بایدن به تازگی ایده تشکیل یک کشور فلسطینی "غیرنظامی" را بررسی کرده اند و رئیس جمهوری آمریکا نیز این ایده را "جالب توجه" می داند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین در ۱۵ مهرماه و به رغم بمباران های وحشیانه مناطق مسکونی و مراکز درمانی و آموزشی نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی و ویرانی بیش از ۷۰ درصد این منطقه و شهادت بیش از ۲۵ هزار فلسطینی، رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهداف اعلامی خود دست نیافته، از این رو تل آویو به کمک حامیان غربی خود به ویژه آمریکا به دنبال خروج از باتلاق غزه با تحمیل شرایط جدید می باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha