تولیت آستان قدس رضوی: دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات جزو اولویتهاست

مشهد-ایرنا- تولیت آستان قدس رضوی گفت: امروز مساله انتخابات و دعوت به مشارکت حداکثری مردم در آن جزو اولویت‌هاست و در این شرایط دوقطبی سازی جامعه به هر بهانه و نیتی، به ضرر اسلام، انقلاب و ایران و خیانت به انقلاب و اسلام است.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری آستان قدس، حجت الاسلام احمد مروی روز یکشنبه در گردهمایی «جبهه روحانیت مردمی انقلاب اسلامی» در مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(ع) مشهد افزود: امروز انتخابات از مسائل مهم است، دشمن حتی به یک رأی کمتر طمع دارد و منتظر نتیجه انتخابات است. گلایه و مشکلات به حقی وجود دارد، اما باید با استدلال و منطق مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کرد.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار ائمه جمعه، به خوبی اولویت‌های جامعه را مشخص کردند. سخنرانی‌های معظم له را هیچگاه نباید عادی دانست، ایشان در بیانات اخیر خود می‌فرمایند «مردم ایران با ظواهر متفاوت، مؤمنند و دلشان با خداست»؛ همه ما کوتاهی‌هایی در عمل داریم، اما این نباید باعث شود که جامعه را دوقطبی کرده و بذر کینه و اختلاف در جامعه بپاشیم.

تولیت آستان قدس با اشاره به ترور تعدادی از مستشاران سرافراز کشورمان در پاسداری از حرم اهل بیت(ع) در سوریه، با بیان اینکه اساس رژیم سفاک، فاسد و جعلی صهیونیستی بر ترور و کشتار بنا شده است، افزود: این جنایات حکایت از ضعف این رژیم غاصب در برابر قدرت و نقش مؤثر و موفق جمهوری اسلامی در منطقه و نشان از تنگنا، استیصال و درماندگی آنان‌ در رویارویی با جبهه مقاومت دارد.

وی افزود: دشمن تصور می‌کند با این ترورها و جنایات‌ مساله فلسطین فراموش خواهد شد؛ اگر با کشتار، جنایت و بمباران مساله فلسطین قابل فراموشی بود، ده‌ها سال پیش فراموش شده بود، اما فلسطین روز به روز پرفروغ‌تر و به موضوع روز جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام مروی همچنین با گرامیداشت سالگرد مرحوم شهید نواب صفوی، اظهار کرد: مرحوم نواب از روحانیون فداکار، انقلابی، با اخلاص، شجاع و مجاهد است که ناشناخته مانده و حقش ادا نشده است. او در عرصه کسب دانش بسیار خوش استعداد، درس‌خوان و فاضل بود.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفندماه برگزار می شود.

استان خراسان رضوی شامل ۱۲ حوزه انتخابیه، دارای ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha