تحلیلگر صهیونیست: وضع اسرائیل در غزه مانند اوضاع آمریکا در باتلاق عراق است

تهران- ایرنا- تحلیلگر نظامی شبکه ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: اوضاع کنونی ارتش اسرائیل در غزه من را به یاد اوضاع آمریکا در باتلاق عراق می اندازد.

به گزارش امروز یکشنبه ایرنا، "الیور لوی" در یک میزگرد تلویزیونی افزود: اسرائیل با یک جنگ فرسایشی طولانی مدت و بسیار دشوار در نوار غزه روبرو است.

روزنامه هاآرتص نیز امروز در گزارشی نوشت که رژیم صهیونیستی در وضعیت راهبردی پیچیده‌ای قرار دارد.

هاآرتص می افزاید: (رژیم) اسرائیل در وضعیت راهبردی پیچیده و از نظر دیپلماتیک در نازل ترین وضعیت قرار گرفته است.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، بیش از یکصد روز از جنگ با حماس منجر به نابودی این گروه و بازگرداندن اسرا نشده است.

هاآرتص در ادامه نوشته است: آمریکایی‌ها باید بدانند که حرف یا قول و تعهدات بنیامین نتانیاهو ارزشی ندارد.

این روزنامه صهیونیستی تاکید کرده که نخست وزیر رژیم صهیونیستی فرد صادقی نیست و حتی شرکای طبیعی او نیز، وی را فردی دروغگو می‌نامند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین در ۱۵ مهرماه و آغاز بمباران های وحشیانه مناطق مسکونی و مراکز درمانی و آموزشی غزه توسط رژیم صهیونیستی و پس از چندی یورش زمینی نظامیان صهیونیست به نوار غزه، رزمندگان مقاومت نیز به مقابله با نظامیان نظامیان صهیونیست پرداخته اند. ارتش رژیم اسرائیل در ۲۷ اکتبر (پنجم آبان) حمله زمینی به نوار غزه را آغاز کرده است.

ارتش رژیم اسرائیل رسما تاکنون فقط به زخمی شدن ۲ هزارو ۳۰۰ نظامی و هلاکت ۵۳۱ نظامی و افسر خود در طول جنگ غزه اذعان کرده است.
به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، آمار کشته ها و زخمی‌هایی که ارتش اسرائیل از عناصر خود اعلام می‌کند با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha