۳۱۸ نفتکش توزیع سوخت در مناطق سخت‌گذر تربت‌حیدریه را بر عهده دارند

تربت‌حیدریه - ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: توزیع سوخت زمستانی با کمک ۳۱۸ دستگاه نفتکش و تریلر به مناطق کم برخوردار و روستاهای سخت گذر تربت حیدریه در جریان است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

جواد بلندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا به شرکت‌های حمل و نقل اجازه داده‌ایم تا هفت دستگاه نفتکش خود را نوسازی و بروزرسانی کنند، گرچه هزینه آن توسط مالکان پرداخت می شود اما با توجه به کاهش هزینه نگه داشت نفتکش و افزایش درآمد آنها این اقدام به نفع مالکان است.

وی بیان کرد:در ۹ ماه امسال با استقبال مردم از گاز طبیعی به عنوان سوخت جایگزین، افزون‌ بر ۷۹ میلیون مترمکعب سی‌ان‌جی مصرف و به همان میزان در مصرف بنزین و هزینه‌های تأمین و توزیع این فرآورده صرفه‌جویی شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه گفت: در این بازه زمانی روزانه بیش از ۲۸۲ هزار مترمکعب سی‌ان‌جی از طریق ۳۲ جایگاه فعال در حوزه عملیاتی منطقه توزیع شد.

وی ادامه داد: در همین مدت شاهد کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید به میزان سه میلیون و ۲۴۵ هزار لیتر بوده ایم.

بلندی با تأکید بر استمرار اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی در حوزه عملیاتی این منطقه، ابراز کرد: تاکنون سه هزار و ۳۸۲ دستگاه خودرو ثبت‌نام شده در سامانه اطلاعات جامع خودروهای دوگانه‌سوز کشور، به صورت رایگان در سطح منطقه دوگانه‌سوز شده‌اند.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که دارای چهار ناحیه مشتمل بر ۱۰ شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات، زاوه، خواف، رشتخوار، کاشمر، خلیل‌آباد، کوهسرخ، گناباد و بجستان با ظرفیت ذخیره‌سازی حدود ۲۳۰میلیون لیتر بوده که عمده فرآورده‌های نفتی مورد نیاز را از طریق خط لوله هشت اینچ منشعب از خط ۲۰ اینچ شاهرود، امام تقی تامین می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha