بررسی اقتضائات خاص زنان هیأت علمی در طرح پیش‌نویس بازنگری آیین‌نامه ارتقا

تهران- ایرنا- موضوع زنان و خانواده و اقتضائات خاص زنان هیأت علمی در طرح پیش‌نویس «اصول حاکم بر بازنگری آیین‌نامه ارتقای مرتبه اعضای هیأت علمی» در نهصد و پنجاه و سومین جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده بررسی شد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از شورای عالی انقلاب فرهنگی، نهصد و پنجاه و سومین جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده به ریاست فهیمه فرهمندپور و با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

موضوع زنان و خانواده و اقتضائات خاص زنان هیأت علمی در طرح پیش‌نویس «اصول حاکم بر بازنگری آیین‌نامه ارتقای مرتبه اعضای هیأت علمی» در این جلسه بررسی شد.

در این جلسه پس از ارائه نتایج پژوهشی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در این زمینه، اعضا نظرات و پیشنهادهای خود را در این رابطه مطرح کردند و مقرر شد علاوه بر این موارد، اعضا نظرات خود را به صورت مکتوب به دفتر ستاد ارائه کنند تا پس از جمع‌بندی در جلسه شورای معین مطرح شود.

اعطای احکام اعضای جدید شورای فرهنگی و اجتماعی خانواده و زنان

در جلسه ۹۵۳ شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی احکام اعضای حقیقی شورای فرهنگی و اجتماعی خانواده و زنان را به فهیمه فرهمندپور، لیلا سادات زعفرانچی، حکیمه سقای بی‌ریا، کبری خزعلی، انسیه کتابچی و مرضیه عبدلی اعطا کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha