۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۴۱
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85361064
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار زنجان: عملکرد کمیته تطبیق شهرستان قانونی و شفاف است

زنجان - ایرنا - فرماندار شهرستان زنجان با بیان اینکه عملکرد کمیته تطبیق مصوبات شوراهای این شهرستان در چارچوب قانون و کاملا شفاف است، گفت: فعالیت کمیته تطبیق مانع از بروز مشکلات و وقوع تخلف‌ها می‌شود.

پرویز خالقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعضای کمیته تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی متشکل از نماینده وزارت کشور، نماینده دستگاه قضایی، نماینده شورای اسلامی استان و شورای مشورتی شامل کارشناسان خبره حوزه های فنی، اداری و مالی است و نظرات آنان بر پایه بررسی های دقیق ابراز می شود.

وی ادامه داد: سال گذشته در مجموع ۲۶۴ مصوبه شورای اسلامی شهر زنجان به کمیته تطبیق شهرستان رسید که از این تعداد ۳۴ مصوبه به اتفاق نظر اعضای این کمیته مغایر با قانون تشخیص داده شد.

خالقی افزود: از این ۳۴ مصوبه ، اعضای شورای اسلامی شهر زنجان در خصوص ۹ مصوبه اصرار به رأی کردند و از این رو این مصوبه ها به هیات حل اختلاف ارجاع شد که در قریب به اتفاق موارد، نظر هیات حل اختلاف با نظر کمیته تطبیق منطبق بود.

فرماندار شهرستان تصریح کرد: نظرات کمیته تطبیق این شهرستان در چارچوب قانون و شفاف است و مانع بسیاری از تخلفات آتی می شود.

پیش از این اعضای شورای شهر زنجان از رد شدن مصوبه خود در کمیته تطبیق شهرستان انتقاد کرده بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha