۴۸ پروژه عمرانی و اقتصادی در آستارا بهره برداری می‌شود

آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان آستارا گفت: همزمان با دهه فجر ۴۸ پروژه عمرانی و اقتصادی با سرمایه گذاری سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، محمدرضا شهاب‌زاده در جلسه ستاد بزرگداشت دهه‌فجر انقلاب اسلامی شهرستان آستارا که با حضور امام جمعه و مسئولان ادارات شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح ها ۴۴ نفر به صورت مستقیم اشتغال یافته و برای ۳۴۷ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: در دهه فجر امسال ۲۱ کمیته تخصصی با مشارکت همه ادارات و دستگاه ها در خصوص برنامه های گرامی داشت پیروزی انقلاب اسلامی فعال شده اند.

شهاب زاده تصریح کرد: شهرستان آستارا به لحاظ موقعیت جغرافیایی که در آن واقع شده و همجواری با کشورهای همسایه، باید در برگزاری جشن های سالگرد پیروزی انقلاب عملکرد بهتری داشته و مراسمی در خور با حضور و همراهی همه مردم در شهرستان داشته باشیم.

وی بیان کرد: باید برنامه های فرهنگی که در این ایام برگزار می شود با خلاقیت ها و رویکردهای متفاوتی برپا شود تا شاهد تاثیرگذاری بیشتری باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از پتانسیل این ایام و جشن ها می توان به خوبی در راستای جلب مشارکت حداکثری مردم بهره گرفت.

وی از علما و مسئولان شهرستان خواست با حضور در مساجد و مراسمی که در این ایام برگزار می شود اقدامات و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را برای مردم تبیین نمایند.

شهاب زاده با تاکید بر اهمیت رسانه ها و نقش بی بدیل آنها در امید آفرینی و تشویق مردم برای حضور در انتخابات، گفت: کسی منکر کاستی ها و مشکلات اقتصادی در کشور نیست ولی ما می توانیم با کمک هم و نیز همیاری و همکاری مردم امید را در جامعه بیشتر نموده و دشمنان را ناامید کنیم.

وی تاکید کرد:‌ دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در صدد نا امید کردن مردم و عدم حضور آنها در انتخابات هستند؛ زیرا آنها می دانند هرگاه مردم در جامعه و آینده خود نقش آفرینی کرده اند نقشه هایشان بی اثر و خنثی شده است از اینرو امروز درصدد بزرگ نمایی مشکلات و کاستی های جامعه هستند در حالی است که کاستی ها در همه جوامع وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha