هدایای رهبر معظم انقلاب به قهرمانان لرستانی مسابقات پارا آسیایی اهدا شد

خرم آباد - ایرنا - هدایای مقام معظم رهبری به قهرمانان لرستانی مسابقات پارا آسیایی هانگژو چین روز یکشنبه توسط امام جمعه خرم‌آباد اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در آیین اهدای هدایای قهرمانان پارالمپیک گفت: ورزشکاران سفیران اقتدار جمهوری اسلامی هستند و درخشش پهلوانان و قهرمانان ایرانی در میادین بین المللی و جهانی پیام ایثار، از خود گذشتگی ،جوانمردی و معنویت است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی با بیان اینکه درخشش در میدان های جهانی و آسیایی کار بسیار دشواری است افزود: موفقیت ورزشکاران در مسابقات پارا المپیک با توجه به محدودیت های جسمی کاری دشوارتر است و مسوولان باید به زیر ساخت های ورزشی معلولان و جانبازان توجه ویژه داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان نیز گفت: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با ورزشکاران نامی و مدال آور فرمودند هر مدال عیاری از ظرفیت های کشور را نشان می دهد مایه افتخار است که لرستان سهم خوبی از این عیارها را نمایان کرد.

سید آرش قیاسیان افزود: لرستان با وجود کمبودهای زیاد در زمینه امکانات و فضاهای ورزشی، اما سرشار از استعداد است و مدعیان خوبی در همه عرصه های بین المللی دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حامد امیری، سعید حسین پور، امیرحسین علیپور ، سجاد محمدیان، هادی کاییدی، لیلا میرزایی ، زینب و فرشته مرادی، عرفان رضایی و حسن باجولوند موفق به کسب مدال های رنگارنگ در مسابقات پارا آسیایی چین شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha