هلال احمر کردستان بیش از ۳۱ میلیارد ریال به اقشار مختلف کمک کرد

سنندج- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: حوزه داوطلبان این جمعیت در ۹ ماهه گذشته امسال، ۳۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به اقشار مختلف کمک کرد.

پیام جلالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این میزان کمک، در قالب طرح‌ها و برنامه‌های مختلف از جمله کاروان سلامت، بسته های معیشتی، پروژه‌های محرومیت زدایی، طرح مشارکت اجتماعی ایرانیان به صورت نقدی و غیر نقدی داوطلبانه و مردمی انجام شد.

وی یادآور شد: در این مدت، ۲۵ کاروان‌ سلامت به روستاهای کم برخوردار جهت ارائه خدمات درمانی، بهداشتی، توزیع دارو و آموزش های امدادی به صورت رایگان اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان ادامه داد: امسال همچنین، ۱۳ پروژه محرومیت‌زدا و ۲۰۲ فعالیت داوطلبی اجرا و با برپایی ۹۳ چادر و ایستگاه‌ سلامت، یک ایستگاه‌ جمع آوری کمک های مردمی، ۱۲ طرح نیابت، ۲۰۵ سفره افطاری و همچنین توزیع غذای گرم در بین هزار و ۲۴۰ کارتن‌خواب، ارائه شد.

جلالی به ارائه خدمت به ۱۵ هزار بهره‌ور در سال جاری توسط داوطلبان این جمعیت اشاره کرد و گفت: در طرح‌های همای رحمت، و کاروان‌های سلامت بیش از ۲ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع شد.

دکتر جلالی، تعداد خانه‌های هلال موجود در استان را ۱۲۲ مورد برشمرد و اظهار کرد: در خانه‌های هلال ۹۴ دوره آموزشی امداد و کمک های اولیه و پایه داوطلبی برای هزار و ۸۵۴ نفر و ۴۰ دوره آموزش های متفرقه برای ۹۱۵ نفر برگزار شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان یادآور شد: داوطلبان هلال احمر، حلقه اتصال توان توانمندان برای رفع نیاز نیازمندان هستند و برای ترویج فرهنگ بشردوستی و کمک به همنوعان خود ایثارگرانه تلاش می کنند که این کار نوع‌دوستانه آنان قابل تقدیر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha