تایید صلاحیت ۱۴ داوطلب دیگر انتخابات خانه ملت در لرستان 

خرم آباد - ایرنا - کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات لرستان اعلام کرد: صلاحیت ۱۴ داوطلب دیگر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت و اسامی این افراد به وزارت کشور ارسال شد.

به گزارش یکشنبه شب ایرنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، سید محسن موسوی، و امیرحسین ولیان از حوزه انتخابیه الیگودرز، جمشید ابولفتحی، حسین نیک ضمیر و حسین یاراحمدی از حوزه انتخابیه بروجرد و ولی الله میرزایی اصل از حوزه کوهدشت و رومشکان افراد جدید تأیید صلاحیت شده مجلس در لرستان هستند.

همچنین کیانوش احمدی، نوربخش اخلاقی و داریوش جودکی از حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی، امیرمحمد ایران دوست زلیوا و مجید باباعلی از حوزه انتخابیه سلسله و دلفان دیگر افراد تأیید صلاحیت شده مجلس در لرستان می باشند.

صفر عبدالوند، مصطفی ملکی کیا و مرتضی موحدیان از حوزه انتخابیه دورود و ازنا نیز افراد جدید تأیید صلاحیت شده مجلس در لرستان هستند.

صلاحیت این افراد در مرحله قبل از سوی هیات های نظارت تایید یا احراز نشده بود که در بررسی شورای نگهبان مورد احراز و تایید قرار گرفتند.

آمار این افراد بر اساس اعلام‌ وزارت کشور به ترتیب حوزه انتخابیه شامل الیگودرز ‌۲ نفر، بروجرد سه، خرم آباد و چگنی سه، دلفان و سلسله ۲، دورود و ازنا سه و کوهدشت و رومشکان ۱ نفر می باشد و بر این اساس تاکنون صلاحیت ۲۹۸ نفر از داوطلبان حوزه های انتخابیه استان به تایید شورای نگهبان رسیده است.

زمان نهایی برای اعلام اسامی تایید صلاحیت‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۰ بهمن است و بر اساس اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات لرستان، احتمال افزایش تعداد افراد تایید صلاحیت شده وجود دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود که لرستان با ۱۱ حوزه انتخابیه ۹ نماینده در بهارستان و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha