تکمیل طرح راهسازی ملاسرا-شفت به ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

زنجان - ایرنا -رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم گفت: هم اکنون عملیات اجرایی پروژه راهسازی ملاسرا-شفت به طول ۱۰ کیلومتر از حدفاصل سه راهی سرخه دیزج تا تقاطع کوهکن با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال آغاز شده که برای اتمام آن به ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

سید غفور شفیعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه سه پروژه مهم راهسازی در شهرستان طارم در دست اجراست، افزود: عملیات اجرایی پروژه راهسازی "ملاسرا- شفت" در طارم، سال ۹۱ آغاز شده و از پروژه های مهم استان زنجان است.

وی به مشخصات فنی این طرح اشاره کرد و گفت: طول پروژه ملاسرا – شفت ۱۰۰ کیلومتر بوده که ۴۴ کیلومتر آن داخل پروژه بناب به منجیل و ۵۶ کیلومتر باقیمانده از سه راهی سرخه دیزج آغاز می شود.

به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم هم اکنون این پروژه مهم ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم با تخصیص و تامین به موقع اعتبارات مورد نیاز، به موقع به اتمام برسد.

شفیعی افزود: ادامه پروژه بعد از تقاطع کوهکن در حوزه استان گیلان منوط به اخذ مجوز از سازمان محیط زیست کشور و طرح مصوب میسر است.

وی با بیان اینکه پروژه ملاسرا-شفت برای استان‌های گیلان و زنجان یک ضرورت مهم و اساسی است، خاطر نشان کرد: با اجرایی شدن سریع این پروژه مسیر تردد بین دو استان کاهش می یابد.

این مسوول با بیان اینکه محور ملاسرا- شفت می‌تواند گذرگاه ارتباطی بین استان‌های شمالی با شمال غرب کشور باشد، خاطر نشان کرد: این راه ارتباطی در بهبود وضعیت گردشگری و اقتصادی دو استان مؤثر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha