۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۲
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85361599
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد لرستان خودکفا شدند

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: سه هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش این نهاد با حمایت های صورت گرفته در راستای ایجاد اشتغال پایدار، خودکفا شدند.

جلال شیخ پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این افراد با حمایت های اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) و با استفاده از تسهیلات اعطایی به اشتغال پایدار دست یافتند.

وی با بیان اینکه از خودکفایی و اشتغال پایدار این افراد بیش از ۱۸ ماه سپری شده است اظهار داشت: این افراد از طریق پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، دریافت آموزش های مهارتی، کاریابی در رسته های شغلی دامپروری، گیاهان دارویی، زنجیره عسل، طرح های خدماتی، طرح های سراسری از قبیل خرید خودرو، تراکتور و پنل خورشیدی خودکفا شده اند.

وی تصریح کرد: در این راستا جشن توانمندسازی سه هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) با عنوان " بلندای همت"، ۱۲ بهمن ماه سالجاری مصادف با شروع یوم الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در خرم آباد برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان ادامه داد: همچنین از ابتدای سال تاکنون ۶ هزار و ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب ۹ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

شیخ پور با بیان اینکه زمینه اشتغالزایی حدود ۲۴ هزار مددجوی این نهاد طی دولت سیزدهم در لرستان فراهم و در این راستا هفت هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است عنوان کرد: طرح هایی در حوزه های کشاورزی، دامپروری و صنایع دستی با محوریت زنان بی سرپرست و بدسرپرست نیز اجرایی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha