۲ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۵۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85361641
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسؤول قرارگاه فضای مجازی سپاه بوشهر: انتخابات راه حل رفع مشکلات کشور است

بوشهر- ایرنا- مسؤول قرارگاه فضای مجازی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: انتخابات پایه تحول و راه حل مشکلات کشور به شمار می رود که نیاز است طیف های مختلف سیاسی با حضور حداکثری مردم در ان شرکت کنند.

به گزارش ایرنا، محراب کیانی روز دوشنبه در نشست سیاسی تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار کرد: حضور پرشور مردم می‌تواند موجب وحدت، انسجام و قدرت ملی شود.

وی افزود: مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت به معنای حقیقی و امنیت انتخابات از جمله خواسته های رهبر معظم انقلاب برای برگزاری یک انتخابات باشکوه است و همه کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند.

مسؤول قرارگاه فضای مجازی سپاه امام صادق (ع) تصریح کرد: تلاش دشمن برای دلسرد کردن مردم در انتخابات، نکته جدیدی نیست و همواره سعی می کنند در این شرایط، زمینه برجسته کردن مشکلات به منظور کاهش حضور مردم پای صندوق های آرا را فراهم سازند.

کیانی ادامه داد: محدود کسانی که در مسیر توطئه دشمن گام برداشته و در حال دلسردکردن مردم برای حضور در انتخابات هستند به ضرر کشور کار می کنند.

وی بیان کرد: هم این افراد محدود و هم دشمنان نظام بدانند که نظام ایران اسلامی دارای مقبولیت و مشروعیت مردمی است و همچنان که در ۴۴ سال گذشته نشان دادند در انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال نیز بار دیگر با حضور حداکثری، با این انقلاب و امامین انقلاب بیعت خواهند کرد.

مسؤول قرارگاه فضای مجازی سپاه امام صادق (ع) گفت: انتخابات از موضوعات اصلی و کلیدی کشور به شمار می رود و نیاز است هر فرد و گروهی که دارای تربیون است در محافل مختلف دستاوردهای نظام و اقدامات دولت سیزدهم را برای مردم بازگو کند.

کیانی تأکید کرد: اگر مشارکت ضعیف باشد مجلسی ضعیف شکل می گیرد که برای داشتن یک مجلس قوی، باید همگان پای کار بیایند و برای انتخابات پرشور در میدان حاضر شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha