۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85361671
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج هزار عمل جراحی در بیمارستان کوثر سنندج انجام شد

سنندج- ایرنا- رئیس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی کوثر سنندج گفت: پنج هزار و ۳۴ عمل جراحی از ابتدای امسال تا کنون توسط تیم درمانی این بیمارستان بر روی بیماران و مصدومین اسکلتی عضلانی انجام شد.

به گزارش ایرنا، دکتر محمد آزاد ماجدی ضمن قدردانی از مجموعه کارکنان بیمارستان کوثر سنندج به دلیل تلاش برای ارائه بهترین خدمات به بیماران و مراجعین، گفت: یکی از بخش های بسیار مهم و اثرگذار در زمینه ارائه خدمات به بیماران، بخش ارتوپدی مردان و زنان است و بیشتر جراحی‌ها در این بخش انجام می شود.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار هزار و ۷۰۶ بیمار به این بخش مراجعه کرده و یا بستری شده اند که برای آنان پنج هزار و ۳۴ مورد عمل جراحی توسط تیم درمانی بیمارستان صورت گرفت.

رئیس مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی کوثر سنندج با اشاره به اینکه این بیمارستان مرکز بیماران و مصدومان ترومایی است، افزود: مهمترین دلیل مراجعه به بخش ارتوپدی بیمارستان مراجعه به دلیل تصادفات، سقوط از ارتفاع و نزاع بوده است.

ماجدی با بیان اینکه خدمات مختلف درمانی با بهره‌گیری از هزار و ۲۷۰ پرسنل در بخش ارتوپدی انجام می شود، یادآور شد: در این بخش ۳۵ پرسنل درمانی شامل ۱۰ پزشک متخصص، ۱۸ پرستار، ۲ کمک پرستار و سه نیروی خدماتی به این قبیل بیماران، خدمات درمانی ارائه می دهند.

مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی کوثر سنندج از مصوبات سفر پرخیر و برکت رهبری به استان کردستان بود که از سال ۱۳۸۸ آغاز و در سال ۱۳۹۵ با مساحت ۶۰ هزار و ۹۰۰ مترمربع در ۱۰ طبقه به بهره برداری رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha