معترضان آمریکایی حامی فلسطین فریاد «جو نسل‌کش» سر دادند

تهران-ایرنا- حامیان فلسطین در آمریکا با تجمع در خیابان‌های این کشور، با سر دادن شعارهایی جو بایدن رئیس‌جمهوری کشورشان را به نسل‌کشی متهم کردند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، تارنمای ورایتی نوشت: در تجمع حدود ۱۰۰ نفر از معترضان به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، که عصر یکشنبه در مقابل جشنواره فیلم ۲۰۲۴ ساندنس در شهر "سالت لیک سیتی" یا "پارک سیتی" در ایالت یوتا برگزار شد، پرچم‌های فلسطین به اهتزاز در آمد.

معترضان بایدن را «جو نسل کش» خطاب کرده و کشتار کودکان فلسطینی در غزه را زیر سوال بردند.

ادامه تظاهرات در آمریکا: حامیان فلسطین فریاد «جو نسل‌کش» سر دادند

آنها همچنین پلاکاردهایی در دست داشتند که رئیس جمهوری آمریکا را «قصاب» خطاب می‌کرد و از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز انتقاد کردند.

پلیس به دنبال برپایی این تظاهرات که سازمان «اجازه دهید غزه زندگی کند» آن را سازمان‌دهی کرده بود، اقدام به بستن خیابان "مین" مرکز برگزاری جشن سالانه سینمایی کرد.

تارنمای مجله اسکرین دیلی نیز با پوشش دادن این تظاهرات نوشت: شرکت کنندگان در تظاهرات شهر پارک سیتی در ایالت یوتای آمریکا از مطبوعات و رسانه‌ها به دلیل ناتوانی در تاکید مناسب بر درد و رنج فلسطینی‌ها انتقاد کردند. آنها با انتقاد از بایدن در حمایت از رژیم صهیونیستی، از شرکت‌کنندگان در این جشنواره خواستند متوجه اتفاقاتی که در خاورمیانه رخ می‌دهد، باشند.

این تظاهرات در واکنش به ادامه درگیری‌های ناشی از حملات رژیم صهیونیستی در غزه برگزار شد. برخی از بازیگران آمریکایی با شرکت در این تجمع اعتراضی خواستار آزادی فلسطینی‌ها شدند.

معترضان همچنین فریاد «آتش‌بس اکنون» و « فلسطین باید آزاد شود» سر دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha