تهدید مرد متواضع به اخراج

تهران- ایرنا- روزنامه الرایه قطر نوشت: هاجیمه موریاسو سرمربی تیم ملی ژاپن در صورت عدم کسب عنوان قهرمانی آسیا به احتمال زیاد از سمت خود کنار برکنار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ژاپن برخلاف تمام تصورات شرایط آرمانی در جام ملت‌های آسیا ندارد. این تیم در بازی نخست ۲ گل از ویتنام دریافت کرد و در بازی دوم نیز برابر عراق تن به شکست داد تا با سه امتیاز اکنون در آستانه حذف از دور گروهی رقابت‌ها قرار گیرد.

ژاپن در صورتی که برابر اندونزی شکست بخورد جایی در بین ۱۶ تیم برتر رقابت‌ها نخواهد داشت. البته قدرت فوتبال سامورایی‌ها با اندونزی در یک سطح نیست اما عملکرد شاگردان هاجیمه موریاسو در جام ملت‌ها هیچ نشانی از سامورایی‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ را ندارند.

ژاپن در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در گروه مرگ با شکست آلمان و اسپانیا به عنوان سرگروه صعود کرد.

دریافت ۲ گل از ویتنام و شکست برابر عراق موجب شد تا سرمربی این تیم تهدید به اخراج شود. بنا بر نوشته روزنامه الرایه قطر، هاجیمه موریاسو سرمربی تیم ملی ژاپن در صورت عدم کسب عنوان قهرمانی آسیا به احتمال زیاد از سمت خود کنار گذاشته می‌شود. این روزها فشار بر روی سرمربی ژاپن زیاد است و همه از وی انتظار کسب پنجمین عنوان قهرمانی را دارند.

موریاسو در حالی سایه سنگین اخراج از سرمربیگری تیم ملی ژاپن را حس می‌کند که یک ماه پیش به عنوان بهترین مربی قاره آسیا انتخاب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha