۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۴۶
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85361972
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمل رایگان ۱۴ هزار تن کالا به خارگ توسط شرکت پایانه‌های نفتی ایران

بوشهر- ایرنا- مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: امسال این شرکت از مبدا بوشهر و گناوه اقدام به حمل رایگان ۱۴ هزار تن کالا و تجهیزات مورد نیاز ساکنین جزیره خارگ کرده است.

به گزارش ایرنا، عباس غریبی روز دوشنبه در بررسی فعالیت‌های مدیریت تدارکات و امور کالا شرکت پایانه‌های نفتی در بندر بوشهر اظهار کرد: این کالاها شامل دارو و تجهیزات پزشکی، آرد و مواد غذایی، مصالح ساختمانی، اثاثیه منزل، شن و ماسه، تجهیزات پشتیبانی بخش‌های مختلف نظامی مستقر در جزیره بوده است.

وی افزود: انتقال رایگان کالاها و مایحتاج عمومی به جزیره خارگ از جمله اقدامات این شرکت در راستای توجه به مسئولیت‌های اجتماعی مناطق پیرامونی است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: این شرکت به نمایندگی از وزارت نفت توجه ویژه ای به ساکنین جزیره خارگ، ادارات دولتی مستقر در این جزیره و پیمانکاران شرکت های مستقر دارد.

غریبی ادامه داد: با توجه به تاکید وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، تعامل دوسویه صنعت نفت و جامعه پیرامونی شکل گرفته و خود را موظف به خدمت به مردم خارگ می دانیم.

وی بیان کرد: برای رفاه ساکنین جزیره خارگ در تردد به بوشهر و گناوه، ۲ شناور استقرار کرده ایم و در حال پیگیری برای خریداری آمبولانس دریایی برای انتقال بیماران از خارگ به بوشهر هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha