فراخوان انتخابات انجمن هنرهای نمایشی کرمان تمدید شد

کرمان- ایرنا- معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: زمان نام‌نویسی کاندیداهای عضویت در هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی تا ۹ بهمن ماه تمدید شد و متقاضیان باید درخواست خود را کتبا با مراجعه به دفتر انجمن نمایش یا ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها تحویل دهند.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، وحید محمدی روز دوشنبه افزود: بر اساس جلسه‌ای که با حضور اعضای هیات مدیره و هیات موسس و بازرس سابق انجمن هنرهای نمایشی استان در محل دفتر معاون امور هنری و سینمایی تشکیل شد، مقرر شد با توجه به آگهی قبلی، زمان نام‌نویسی کاندیداهای عضویت در هیات مدیره انجمن تا ۹ بهمن تمدید شود.

وی ادامه داد: اعضای گروه های ثبت شده از سال ۹۸ (در سامانه ثبت گروها) عضو انجمن نمایش بوده و درخواست عضویت فقط برای کسانی است که تاکنون عضو هیچ گروه ثبت شده‌ای نبوده و نیستند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: تمامی متقاضیان عضویت و یا داوطلبان هیات مدیره با آگاهی کامل و مطالعه اساسنامه و شرایط عضویت در مجمع عمومی و هیات مدیره در موسسات فرهنگی و هنری اقدام به ثبت نام به روش مراجعه حضوری کنند.

وی یادآور شد: سایر شرایط و زمان و مکان برگزاری در اطلاعیه های بعدی از طریق صفحه رسمی انجمن و تارنمای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعلام می‌شود.

محمدی بیان کرد: دارا بودن مدرک دانشگاهی مرتبط به شرط فعالیت حرفه‌ای مستمر در حوزه نمایشی، یا عضویت در هسته مرکزی گروه‌های نمایشی ثبت شده، یا بازی در ۱۰ نمایش در بازه زمانی ۲۰ سال اخیر با ارائه اصل مجوز با قید نام هنرمند در مجوز، یا نمایشنامه نویس با پنج اثر منتشر شده در بازه زمانی ۱۰ سال اخیر، یا سه اثر پژوهشی یا مقاله علمی چاپ شده در حوزه هنرهای نمایشی در ۱۰ سال گذشته از شرایط تخصصی عضویت در انجمن هنرهای نمایشی استان است.

وی اضافه کرد: داشتن حداقل ۲۵ سال سن، انجام خدمت وظیفه عمومی یا برگ معافیت دائم برای آقایان، داشتن حداقل مدرک کارشناسی در یکی از گرایش‌های تخصصی تئاتر به تشخیص مراجع ذی‌ربط و صلاحیت علمی و تخصصی یا تجارب کافی متناسب با فعالیت انجمن از شرایط عضویت در هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار داشت: برای اطلاع از سایر شرایط عمومی عضویت و اساسنامه انجمن می‌توان به دفتر انجمن به آدرس کرمان، چهارراه سمیه، مجتمع فرهنگی هنری کرمان مراجعه کرد و یا با شماره‌های ۰۹۱۳۳۸۷۶۴۳۱ و ۰۳۴۳۲۴۶۰۹۲۲ تماس گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha