با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین به حملات علیه غیرنظامیان پاسخ می‌دهیم

تهران-ایرنا- نماینده حزب‌الله لبنان در پارلمان تاکید کرد که مقاومت کشورش با طراحی حملات به شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی به حملات رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در جنوب لبنان پاسخ خواهد داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از شبکه المیادین، «حسن فضل الله» عضو فراکسیون «وفاداری به مقاومت» در پارلمان لبنان اظهار داشت: مقاومت در پاسخ به حملات به غیرنظامیان، شهرک‌ها را هدف قرار خواهد داد.

وی تاکید کرد: دشمن هنوز یاد نگرفته که ترورها اراده مقاومت‌، خلاقیت‌ها و توانایی پاسخگویی آن را خدشه‌دار نخواهد کرد.

فضل‌الله ادامه داد: برای مواجهه با هر احتمالی آمادگی کامل داریم.

نماینده حزب‌الله لبنان در پارلمان اضافه کرد: متوقف کردن تجاوزات به غزه تنها راه باز کردن در برای صحبت در مورد هر راه حل دیگری است.

این اظهارات پس از آن بیان شد که بامداد یکشنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های العدیسه و مرکبا واقع در جنوب لبنان را هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی تعدادی راکت نیز به سمت شهرک العباسیه در جنوب لبنان شلیک کرده است.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha